#26 Skrevet Januar 12, 2013 Hvis ting og tang går som det skal, så er jeg med! Navn: Kristoffer Hesselberg Biltype: Volkswagen Golf Mk1 Kamera: Nikon D90 Erfaring: Amateur Bilde av bil: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Januar 13, 2013 Kunne VELDIG gjerne tenkt meg en tur og blitt med på litt bilder, men det er desverre en helg for tidlig mtp jobb! . Men skal noen flere turer til østover i sommer, så håper det kan klaffe med noen andre treff! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Januar 14, 2013 Navn: Bård Sebastian Gulbrandsen Biltype: Audi A4 B8 Kamera: Sony @200 og Cannon Eos 550 Erfaring: Amatør Bilde av bil: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Januar 22, 2013 Hørest fett ut! så slenger meg på og satser på at ikke noe kommer iveien! Navn: Aleksander Nygaard Biltype: VW Golf GTI Kamera:Cannon EOS 1100 Erfaring: Amatør Bilde: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Januar 22, 2013 Hørest fett ut! så slenger meg på og satser på at ikke noe kommer iveien! Navn: Aleksander Nygaard Biltype: VW Golf GTI Kamera:Cannon EOS 1100 Erfaring: Amatør Bilde: Om du skal, så kan vi ta følge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Januar 22, 2013 Jepp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Januar 22, 2013 Blir vel en Dolly Dimples bil utpå der og om fler skal stille? (skulle man tenkt å ordne litt mer enn bare å si man møtes, dersom mange stiller?) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Januar 22, 2013 Det bør la seg ordne etterhvert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Januar 22, 2013 Var da veeeldig lenge til Jeg joiner jeg og Navn: Haavard Bakken Biltype: Folkevogn Passat CC Kamera: Canon 600D atm. Erfaring: Amatør Bilde av bil: IMG_7108 by HLBproductions, on Flickr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Januar 22, 2013 Var da veeeldig lenge Tiden flyr FORT! (Forhåpentligvis). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Januar 22, 2013 Navn: Patrick tyszko Biltype: Golf r32 Kamera: er ikke noe fotograf, men har nikon d5000 Erfaring: Noob Bilde av bil: siden jeg er så gentelman. så kan jeg la dere som kan ta bilder få ta bilder, så kan jeg passe på modellene jeg hahahaha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Januar 22, 2013 Joiner vell jeg og, men mest sannsynlig uten bil Navn: Jon Christian Aardal Biltype: ..... Kamera: Nikon D7000 Erfaring: Amatør Bilde av bil: ....... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Februar 28, 2013 Kunne VELDIG gjerne tenkt meg en tur og blitt med på litt bilder, men det er desverre en helg for tidlig mtp jobb! . Men skal noen flere turer til østover i sommer, så håper det kan klaffe med noen andre treff! Det er jo Gatebil på Våler helgen etter, som igjen er før VACN hovedtreffet. Bruker å bli tatt en del bilder på disse treffene også som folk samles litt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Februar 28, 2013 Telemark lokallag skal også arrangere sitt eget, så muligheter der også for den som vil enda mer http://forum.vacn.no/showthread.php?251656-Foto-treff-Telemark-(Planlegging) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Mars 4, 2013 Detta her er jo et knakandes bra tiltak. Gleder meg! Vil gjerne bli bedre på bilfoto, og med så mye bra å ta bilde av i denna klubben her, så er det jo en fantastisk mulighet! Navn: Marianne Helleve Biltype: Golf '99 Kamera: Nikon D300s Erfaring: Amatør, men nybegynner på bilfoto. Bilde av bil: Har dessverre ikke noe bilde av bilen enda. Venter på bare veier 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Mai 5, 2013 (endret) I'm in! Navn: Jon Richard Røine Biltype: '08 Caddy Kamera: Canon 7D Erfaring: Nybegynner Bilde av bil: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Mai 5, 2013 Begynner å bli en bra gjeng dette her om alle som nå har sagt de kommer, kommer! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Mai 5, 2013 Begynner å bli en bra gjeng dette her om alle som nå har sagt de kommer, kommer! Supert. Er det noen som vil skrive noen få ord til en artikkel på nettsidene? Og det burde jo være nok av fotografer som leverer bilder til slik artikkel, husk å også ta noen av selve fototreffet slik at det ikke bare blir bilfoto. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Mai 15, 2013 nærmer seg med stormskritt det her, er fortsatt folk gira? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet Mai 15, 2013 Absolutt! Bare satse på greit vær til foto 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet Mai 15, 2013 Gira som ett svarte her hvertfall, har bare en liten case og det er at jeg har dagvakt på sykehuset den dagen så jeg er ikke hjemme før over kl 4 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet Mai 15, 2013 Fae.... jeg jobber 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet Mai 15, 2013 Været ser greit lovende ut så langt, men blir det regn og dårlig vær flytter vi datoen Så følg med!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet Mai 16, 2013 Nesten glemt dette jeg, da jeg har fjerna alle subscriptions fra detta forumet.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet Mai 16, 2013 Navn: Henrik Biltype: VW Caddy Kamera: Canon 7D Erfaring: noob Bilde av bil: Tar med rigg, om det er noen som har lyst til å få ett annerledes bilde av bilen sin, dog så tar jeg ikke ansvar for riper og eventuelle plåtskader på bilen! (enda ikke opplevd slikt, men greit å ha skrevet det her inne, så har man ryggen fri) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...