#51 Skrevet Mai 17, 2013 Ting og tang gikk ikke som det skulle, så jeg dukker ikke opp.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet Mai 18, 2013 hadde planer om å komme, men er litt usikker på om jeg tar turen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet Mai 18, 2013 Ser ut til at været holder i allefall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet Mai 18, 2013 Jeg kommer jeg selvom bilen ikke er ferdig Blir morro å få tatt noen bil bilder igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet Mai 18, 2013 Det her passa plutselig litt dårlig. driver midt i polering av en bil. synd, men thats life 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet Mai 18, 2013 tar meg nok en tur men blir vel egentlig bare for og titte litt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet Mai 19, 2013 Om ikke bilen er shiny så finnes det Photoshop 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet Mai 19, 2013 Jeg er klar !!!! Sees i morgen, skåål! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet Mai 19, 2013 Jeg håper å stille, men om IKKE så tror jeg dere klarer dere fint uten meg PS! Veldig god mat på Sjøflyhavna Kro 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#60 Skrevet Mai 19, 2013 (endret) Presterte å våkne nå for det første, så kommer slengende etterhvert. Regner nesten med at jeg skal klare finne dere.. Edit: Holder huset... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#61 Skrevet Mai 19, 2013 vi er på norskskog på fornebu 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#62 Skrevet Mai 19, 2013 Hva skjer med dårlig oppmøte da? for bra vær? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#63 Skrevet Mai 19, 2013 Jeg er midt i polering av kundebil, hadde det ikke vært for det hadde jeg nok mest sannsynlig dukket opp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#64 Skrevet Mai 19, 2013 Bilder???? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#65 Skrevet Mai 19, 2013 Beklager.. Eksamenslesinga tok overhånd, og glemte å melde avbud. Håper det blei noe bra bilder som vi kan få se! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#66 Skrevet Mai 19, 2013 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#67 Skrevet Mai 19, 2013 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...