Anbefalte innlegg

Er det noe trøkk på der på søndag da? Jeg er jo mest sannsynligvis i Ørebro på lørdags kveld, kunne tenkt meg å stukket innom og sjekke trykket

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Søndag er dagen da selve utstillinga/bedømminga er, så på lukeparkeringsfronten er det fullt trøkk. Det er også finaler i drag og frikjøring i to eller tre puljer, så jeg vil i høyeste grad si at det er verdt å ta en tur om man skulle være i nærheten:). Og så er det jo alltid hyggelig å prate med deg også, Bjørnar: ja :.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når reiser folket? Regner med det blir oppmøte på morgene/formiddagen fredag på Shell vis a' vis Momarken.

 

Jeg må vente til konepone kommer hjem fra jobb, så jeg får ikke reist fra Skien før utpå eftan (en gang mellom 15:00 og 16:00). Skal vi prøve å få til noe felles kjøring vi som kommer oss litt seinere av gårde? Når jeg først reiser såvidt seint spiller det mindre rolle hvilken vei vi kjører. Det viktigste er jo tross alt å komme seg fram dit;).

 

Jeg og Harald drar fra oslo etter vi har jobbet hvertfall. Kunne jo kjørt sammen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finfint, Haavard. Hvor og ev. når skal vi møtes? Jeg kommer til å ta Bastøferja. Da går det fort to timer innen jeg er i land på andre sida fra jeg drar fra Skien, så klokka er i alle fall 17:00 innen jeg står på kaia i Moss.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finfint, Haavard. Hvor og ev. når skal vi møtes? Jeg kommer til å ta Bastøferja. Da går det fort to timer innen jeg er i land på andre sida fra jeg drar fra Skien, så klokka er i alle fall 17:00 innen jeg står på kaia i Moss.

 

Jeg drar fra jobb 15:00 og henter Harald midt i oslo. Regner med vi rekker frem til Moss rundt 17:00. Sleng over telefonnummeret ditt på PM så kan jeg høre hvordan du ligger an.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har vi en plan:). Så får vi håpe at jeg kommer med første ferja og det ikke blir noe ekstra ventetid på dere.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som kjører andre veien om Mysen til å fra Bug Run på fredag ettermiddag som vil samkjøre? Er en ufattelig trist vei å kjøre aleine i bilen og uten følge :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om flere vil slå følge så er det oppmøte på nevnte Shell vis a vis Momarken fredag morgen kl 09.00.

 

Pt. er vi vel en håndfull biler derifra som jeg vet om. Noen gamle travere som skal kjøre rolig nedover.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut til at man reiser i morgen på dagen med Morten Løkås og Tom Henning Haga :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vi drar rundt 11 fra hamar hvertfall :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg og Harald drar rundt 1500 fra Oslo :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

God tur karer, ha det smellfett!! La det være igjen litt mantorp til neste helg a :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for hyggelig lag, folkens. Som vanlig ble dette en skikkelig fornøyelse, til tross for at Christer'n'Peterssons dessverre ser ut til å være helt ute av bildet og i år var erstattet med en eller annen DJ. Høydepunktet for min del var en firedørs Einser med oppskremt EG med 45 DCOE. Herlig lyd og en helt latterlig god respons: ja :. Bremsa utrolig nok bare 112 HK på rulla til min (og eierens) store overraskelse. Den hørtes sprekere ut enn som så.

 

Søndag ble det brå oppvåkning og den lugna campen var plutselig bråkete. Etter det jeg leste i avisa i går tyder det på at Golfen skulle inn på treffet og sto stille da Subaruen dundra inn i den (og taka). Vi får være glade for at hastigheten ikke var større og at Golfen ble slengt mot gjordet og ikke mot nettinggjerdet på campen:

 

http://www.corren.se/ostergotland/mjolby/artikel.aspx?articleId=6417263

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.