Nordmøre: Liten update =) Medlems ståa. OSV

Anbefalte innlegg

Det er nå 69 betalene medlemmer i Nordmøre lokallag så vidt jeg kan se.

 

Tror dette er en økning på 9 medlemmer fra den 13.04.05 til 07.05.05

 

Det må jo sies å være greit med tanke på at 1/3 av året har gått.

 

Møtet : 20.05.05

Ellers så håper jeg folk stiller på møtet. Jeg boocka et VELDIG fint lokale forige gang for en veldig billig penge! (min søster hadde konfirmasjonen der) Her får vi sitte i fred og bar, mat og kaffe er en bitteliten trapp unna.

Ellers så er det lærret, overhead osv der. Å så skulle de ordne opp for oss, hva det nå innebærer =)

 

Ellers så vil jeg oppfordre dere som kommer på møtet til å ta opp ting dere syns/mener osv. Pluss at morro stæsj er alltid morsomt å bli vist. Jeg skal for eks. vise fram høydejusterbart senkesett som jeg er så stolt av =) hehe

 

Jeg sørger i allefall for at 65 av oss får beskjed. Mangler desverre noen mobiltelefon nummer. Skal også få prøvd å laga en mail liste.

Skifter dere nummer så vil jeg gjerne ha beskjed.

 

Treff / profilerings utstilling :

Her er dato og tillatelse osv så å si i boks. Informerer mere om dette på møtet. (Dette er ikke ment som noe treff, men vi ønsker å profilere lokallaget og kanskje gi klubben noen flere medlemmer. Fortelle om oss selv. Det fins sikkert mange VAG fans der ute som har mye å tilføye klubben på mange måter)

Ordner også med litt PR på en fin fin måte her =) Kommer med mer info på møtet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.