'Årsmøte' med valg og pizzatreff på Peppes Pizza i Tønsberg, 7. februar kl. 18.30

Anbefalte innlegg

Vi oppsummerer året som har gått og drar igang jubileumssesongen 2013!

 

Som jeg sa i fjor angående tillitsverv:

Er du interessert i å være med å forme klubben og være med i styret eller hjelpe til, eller vet om noen som kan egne seg men ikke tør å si fra, så nøl ikke med å ta kontakt med en av de tillitsvalgte!

Det er ikke nøye hva du vil hjelpe til med, men lokallaget blir ikke bedre enn det vi gjør det til! Dette er en helt frivillig klubb, og alt man gjør skal være gøy, så liker du tall, fotografering, partytelt, trafikkoner, turboer, tigging eller er knallgod (eller i det minste litt bedre enn de andre!) på smøreoljers hidden, speakertjeneste, har führeregenskaper eller rett og slett LIKER å skrive referater, er det sikkert noe du kan gjøre for klubben!

Det er ikke farlig å spørre om du lurer på noe, og helt ærlig talt er det ikke så veldig mye jobb heller..

 

Vi vil ha en enkel oppsummering av året og valg, før vi kjører 'vanlig' treff.

Valget avvikles på årsmøtet, det er ikke mulig å forhåndsstemme av enkelthets skyld.

OBS: Kandidater må melde seg innen mandag 28. januar, så vi kan informere lokallaget!

 

Vi bør for lokallagets drift ha noen som sitter to år av gangen. De som allerede er i styret i slike stillinger, har alt sittet (minst) to år, så vi får unnskylde at de ikke kan være med som like aktive, de har begge fått/skal straks få litt andre ting å tenke på grunnet resultat av unevnelig aktiviteter.. (Bra for rekrutteringen, da..)

MINST en fra styret bør uansett møte på månedlige treff, så en viss aktivitet bør forlanges av de som stiller til valg. (Også en grunn til at vi har såpass mange i styret!)

Som i fjor er det god stemning i styret! De som har vært med det siste året er alle ivrige, og er ikke med for kun å redde lokallaget og det synes jeg igjen er veldig positivt!

De fire vervene som leder, kasserer, aktivitetsansvarlig og materialforvalter krever noe mer innsats enn ordinære styremedlemsverv, men disse siste er allikevel like viktige for gjennomføring av treff og oppmøte.

 

 

Vi har følgende verv i Vestfold Lokallag:

Leder (ettårig): Bjørn Eirik Ødegård, Revetal. Stiller til gjenvalg.

Kasserer (hvert andre år): Dag Dekkerhus, Åsgårdstrand. Dag har ytret ønske om å fratre stillingen som kasserer, men ønsker å bli værende i styret. Stillingen som kasserer er dermed åpen. Dag stiller til valg som styremedlem.

Styremedlem/aktivitetsansvarlig (hvert andre år): Kristoffer Johansen, Nykirke Kristoffer har ytret ønske om å fratre stillingen som aktivitetsansvarlig, men ønsker å bli værende i styret. Stillingen som aktivitetsansvarlig er dermed åpen. Kristoffer stiller til valg som styremedlem.

Styremedlem/materialforvalter (ettårig): Chris-William Gjestemoen Rønning, Horten Stiller til gjenvalg.

Styremedlem (ettårig): Anne-Brit Ødegård, Revetal Stiller til gjenvalg.

Styremedlem (ettårig): Kristian Bleken, Vear Stiller til gjenvalg.

Styremedlem (ettårig): Heine Sørensen, Holmestrand Stiller til gjenvalg.

 

Vi takker Dag og Kristoffer hjerteligst for innsatsen så langt!

 

Som nevnt; ønsker du å hjelpe til eller vet om noen som ikke tør si fra selv, så ta kontakt med en i det sittende styret! Vi er bare vanlige medlemmer vi også!

Flere som vil være med??

 

Hilsen BE

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen saker til årsmøtet?

Lov å spørre om 'hva som helst', og ingen forslag er dumme! :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Virker som styret er bra tydeligvis ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe.. Ja, det må være konklusjonen!

 

Husk at det er lov å komme på 'årsmøtet' selv om du ikke vil være med i styret, ingen blir ufrivillig valgt eller satt til ting de ikke har lyst til å gjøre!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bømpetitten..

Jeg kommer. Mulig bittelitt forsinket da jeg skal trene først..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg dukker nokk som vanlig opp:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forestilligen på bankenteigen er avlyst så vi kommer en tur :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forestilligen på bankenteigen er avlyst så vi kommer en tur :)

 

Ja, så det! Synd for dere og forestillingen, men hyggelig for oss! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rekker nok ikke innom i dag, jobber seint denne uka. Vi legger inn forhåndsstemme på VWaffel-presse ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde egentlig tenkt til å komme, men så skal jeg plutselig til fjells en dag før planlagt. Og uten at jeg veit noen som helst sammenheng, så stemmer jeg absolutt på VWaffelpresse selv! ;) Mmmm. Vaffel.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjapt referat:

Vi ble 8 damer og menn, og på tross av relativt treg servering ble alle mette og fornøyde.

 

Valg: Alle ble gjenvalgt med akklamasjon, noe fordeling av oppgaver gjenstår dog. (Kasserer og aktivitetsansvarlig)

Resultatet blir dermed:

Leder: Bjørn Eirik Ødegård, Revetal.

Styremedlem (Kasserer inntil videre): Dag Dekkerhus, Åsgårdstrand.

Styremedlem (Aktivitetsansvarlig inntil videre): Kristoffer Strange Johansen, Nykirke.

Styremedlem/materialforvalter: Chris-William Gjestemoen Rønning, Horten.

Styremedlem: Anne-Brit Ødegård, Revetal.

Styremedlem: Kristian Bleken, Vear.

Styremedlem: Heine Sørensen, Holmestrand.

 

Det ble loddet ut to flotte Audi motorsport og Tradition-kalendere blant de fremmøtte, og Kristian og Heine stakk av med de gjeve premiene.

Takk til Møller Horten v/Jostein!

 

Det vil snart bli publisert en foreløpig treffplan og terminliste for VACN Vestfold, så følg med!

 

Jeg vil benytte sjansen til å takke for fornyet tillit, og håper å se både nye og kjente fjes fremover!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hyggelig sammenkomst:)

Mn vi får sjekke hva vi spiser nestegang, hele regningen var ikke betalt:p

(Men seff ordnet jeg det)

Ser frem til neste møte! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva var det som sto igjen da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blekens "garlik ettellerannet" mn det er ordnet;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hm, vi fikk den gratis sammen med pizzaen, ingen av oss spurte etter den men når den først dukket opp så hvorfor ikke spise den. Kristian spiser ikke hvitløkdressing så jeg er ene og alene skyldig for den.. Neste pizzatreff så skal du få igjen det av meg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bleken gnagde faktisk i seg en halv loff med hvitløkssmør før pizzaen kom, tviler på at han hadde overlevd så lenge som til Peppes klarte å spa frem pizzaen til dere uten den.. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Glemte at jeg gnagde i meg en halv hvitløksloff, ja.. Sorry! Skylder deg en brus eller noe.. : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, sjalu på bleken nå ;p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Digg å gnage på loff, da.. eeehm.. eller.. nevermind.. Kan høres feil ut.. : flau :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

....og DER setter vi punktum for den diskusjonen! : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.