Vestfold: Vaska og pussa denne helga

Anbefalte innlegg

Vaska motorrommet på igår etter en lang og bedriten E-18 vinter.......

Pussa motoren idag og gikk over med Autosol. Tok ei runde med vinylfornyer tilslutt......:glad:

Var litt lettere i år siden det bare er et år siden forrige vask. Som noen husker hadde dette motorommet ikke sett vann og såpe siden den var ny inntil Mai ifjor........DA var det en møkkajobb : bråk : , nå var det nesten bare gøy..

Anbefales.....

 

Slenger med det bilde fra ifjor....ser omtrent slik ut nå....(skal ta det helt dønn når den har vært på sveis,lakkering og fått montert panserløfterne...som snart skal bestilles håper jeg)

Eller når den har fått :tilber: helt nytt panser hvis det blir slik istede......

 

Tror jeg må få lempa nedi et åpent luftfilter med chrom rørstuss på neste sommer.......: ja :

 

Imorra skal jeg montere kull - kupé filter...spennende å se om det er så bra som se skal ha det til.........

bærbar motor222.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann Thomas, kull filter?? hvor får man tak i slikt da? ps. slikka rein motor ja : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann Thomas, kull filter?? hvor får man tak i slikt da? ps. slikka rein motor ja : smil :

 

Ja nå er jeg mett...hehe.

Kullfilter bestilte jeg i utgangspunktet av Rodin som vi i cluben får 25%rabatt hos(kjøpte senkesettet der).........Men siden de bare er en grossist så sender de bare bedriftspakker(noe de ikke sa til meg) så jeg lot pakka gå i retur pga ca 180kr "for mye" i porto......da hjelper det lite med 25%.

Så min anbefaling er å kjøpe av Torshov bil.....nærmeste er vel på Liertoppen.....bestill noen dager før du skal forbi.......Mitt ble bare 17kr dyrere hos Torshov enn hva det ville blitt hit med normal postoppkrav.....

Spent på virkningen....skal være bedre mot pollen,bly,lukt,dugg osv.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så bra ut det Thomas!

Kommer du innom en dag og tar motorommet mitt også da ? :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spent på virkningen....skal være bedre mot pollen,bly,lukt,dugg osv.....

 

Hehe.. Ja, det kommer mye skit inn gjennom luftesystemet!!

Men bly er det nok lite av nå for tiden, hvis en da ikke regner med løse felgvekter! :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe.. Ja, det kommer mye skit inn gjennom luftesystemet!!

Men bly er det nok lite av nå for tiden, hvis en da ikke regner med løse felgvekter! :P

 

Ja ja...men det står i "reklamen".....men jeg møtte en gammel Skropel Kadett som sto i kø og gassa på akkurat idet jeg passerte (engang forrige uke) og laga da skikkelig sky....dro igjennom og måtte nesten ut å spy etter 10meter...seriøst...stinka noe så hinsides........

Vil gjerne møte noe slikt en gang til for å sjekke virkningen.....får yppe med noen trailere å teste med eksosen deres.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så bra ut det Thomas!

Kommer du innom en dag og tar motorommet mitt også da ? :D

 

Skal gjøre det jeg.......men skal ha 3 lapper for det!: popcorn

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.