Anbefalte innlegg

Ønsker å kjøpe 2 ytre drivledd til vr6, kan godt være ødelagte så lenge splinsene og gjengene er ok.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal slakte dem, så har ikke planer om å betale mange kronene for disse da jeg like godt kan bruke oppbrukte deler.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er forståelig, håper du finner det du trenger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har et ledd fra en ødelagt drivaksel jeg har delt i to :)

skal se om jeg får den ut av spindelen og navet :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som skrevet lengre oppe, har ikke tenkt å bruke 1500,- på noe jeg kan bruke ødelagte deler til å lage.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vet, ville bare fortelle deg at det ikke koster det hvite ut av øye, men har full forståelse for at du ønsker noe brukt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er planen din med desse?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal bygge om til 5x100, så skal bruke disse til å holde navene og hjullagerne på plass foran.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har begge akslingene liggende mener jeg, sjekker dette og den svinghjuls demperen på mandag....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det reimhjulet jeg har kommer nok ikke fra 1,8t, men kan du måle diameteren og offset på det så sjekker jeg det mot det jeg har

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal bygge om til 5x100, så skal bruke disse til å holde navene og hjullagerne på plass foran.

Skjønner nå ;-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det reimhjulet jeg har kommer nok ikke fra 1,8t, men kan du måle diameteren og offset på det så sjekker jeg det mot det jeg har

 

De reimhjulene jeg har fra 06b og 058 motorer har alle gummi senter...:( Har komplette drivakslinger som var med en VR6 dele bil vi kjøpte, en det noen måte å måle at disse virkelig er VR6 knuter?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

28,5mm diameter, 36tenner

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg fått tak i noen gamle knuter

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.