Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Skulle hatt meg ein bil etterkvert som eg skal pendle ( Voss-Ølen ) med jamne mellomrom. Bør vere ein bil eg kan stole på, dvs ikkje v6 2.5tdi ;)

Bør også vera rimelig i drift, helst TDI. Desto meir utstyr det er desto bedre er det! Eg er godt over middels int. i bil.

 

Bilen skal også brukes som trekkbil med biltralle. Bør derfor vere ein del hengervekt, 1800->.. 4x4 er ein absolutt fordel, men ikkje krise.

Kan vel nevna att transporter, a4-a6 er veldig aktuelle. Kan også vera aktuelt med andre bilmerker!

Ellers er det meste av interesse, berre det ikkje er rulla alt for langt.

 

Pris er ikkje det største fokus på, kan sei 200tusen som eit utgangspunkt. Men for all del ikkje ei maksgrense. Eg seier ifrå om det blir for dyrt :)

 

Berre å komma med forslag om nokon har noko passande/tøft elr liggnande..

 

Mvh Erlend Petterson

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei på deg! Eg skal kanskje ein tur til Bergen seinare idag, dersom eg skal det hadde det då vert mulig å sett på den?? Holder du til på Kokstad? Er bilen forresten avregga?

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

takker for forslag!

 

Då blei det Touran på meg, ikkje akkurat trekk-bil så får finne på noko anna lurt ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.