Anbefalte innlegg

Tenkte å høre med folk her om hvem som har tenkt seg til Sverige på skjærtorsdag?

 

Er utrolig mye håpløst der nede den dagen, men tenkte kansje å slå følge/Treffe noen VACN Medlemmer mens man tok turen! :)

 

Husker jeg så et par fine Golfer med strober på taket i fjord, så regner med at noen har tenkt seg nedover. ( Selvom det er HARRY! :) )

 

Hadde vert morro å fått til en kolonne nedover eller noe sånt! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal ihvertfall ikke dra bilen min i nærheten av det der, det er helt sikkert.

 

Er ikke så keen på få smårips på panseret, kjøre over knuste flasker eller få en flaske kasta på bilen.. som en bekjent av meg fikk for ett par år siden.

 

Blir nok heller Elmia, Blackrace og den slags da gitt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjørte bare igjennom i fjord, men sto jo i kø i ganske lange tider.

 

Den dagen folk setter seg på panseret mitt..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er på alle Gatebiltreffene, holder for min del det ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så da blir det ingen å se fra VACN der nede i år? :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir mye Biltilsyn, Politi og Toll som kommer til å ha kontroller der i tillegg til alle tullingene som virkelig viser for et bondeland Norge er. :D

Jeg passerer der tidlig på morgen siden jeg skal tilbringe påsken på Bilsport Custom show, kom heller en tur dit Espen så tar vi et par øl eller no... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var der ifjor og syns det bare var håpløst ja (Var på Daftø som er 5min unna) Blir for mange "fjorttiser" som bare henger ut av vinduet. Så den dagen går heller til det samme som den gjorde ifjor. Drekka på campinga=)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kolonne kjøring med Vacn folk hadde vært kult!, må bare finne ett rett tidspunkt og plass :) :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Daniel, vogn på daftø? Det har vi også:) skal være på daftø i påsken, så tenkte meg en tur innom Strømstad og se på en liten tur ihvertfall:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra! :)

Tenkte meg ikke inn i selve kaoset, men kanskje funnet en parkering der det ikke var så mye kaos :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal ikke . Da blei det heller å hjelpe en kompis med å sette på senke sett og sommer hjul i stede :).så får vi nok et nytt club medlem tenker jeg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal noen nedover hvertfall, så er det bare å blinke! Skal ut med Golfen om det blir godvær! :)

 

Tenker nok ikke jeg kommer til å kjøre inn i selve kaoset, men blir nok en tur til Nordbysenteret :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Daniel, vogn på daftø? Det har vi også:) skal være på daftø i påsken, så tenkte meg en tur innom Strømstad og se på en liten tur ihvertfall:)

 

 

Vi skal ha gjesteplass på sydsiden, da fattern sa opp plassen sin ifjor=) Som jeg har forstått det så skal vi stå på "andre siden" av sydsiden (ikke første delen du kommer til) mot vannet=)

 

Vi får møtes da! Jeg drar nedover på onsdag etter jobb. Du kan godt bare sende meg en PM med tlf så kan vi plinges når vi er der nede?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg husker aldri hvilken side som er hva jeg. Vi har vogn på motsatt side av der resepsjonen osv er. Også ikke nede ved vannet, men litt lenger opp mot skogen. Nr mitt er 97604917:) vi drar ned onsdag morgen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var noen bortovert i dag? :)

Så mange potensielle VACN medlemmer, men om de er her på forumet vet jeg ikke :)

 

Kjørte også i følge med en svenks registrert RS4 2008 modell i godt driv fra Svinesund til Moss i dag! HISSIG bil! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.