Ny Pris ! OZ Racing Superturismo GT Black 19" m/conti

Anbefalte innlegg

Vurderer salg av mitt sett med OZ Racing Superturismo GT Black 8 x 19 ET48 med conti sport 5 225/35 dekk.( ca 7mm mønster )

Felger/ dekk er helt strøknt. Brukt en snau sesong. OZ Racing er vel noe av det mest solide og samtidigt det letteste du kan sette på en bil.

Continental dekk er også plukket fra øverste hylle kan man vel si. Her er det kvalitet hele veien , ikke billig fra kina.;)

Har også spesiallagde spacere på 10mm( 2stk ) og 12mm ( 2stk ) + bolter og låsbare bolter. ET kan da bli 38/36.

Grunn til salg er at jeg synes felgene ikke passer en såpass stor bil som superb`en.

 

Selges helst som hel pakke. Ny pris 11.500.-

 

DSCF5362.jpg

DSCF5370.jpg

DSCF5368.jpg

DSCF5372.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Byttehandel kan også være intressant. 18" el 19"

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Disse kunne passet golfen:) Har et sett med slike http://www.youtube.com/watch?v=2Nyw4yd51KAi 8.5x19 og 9.5x19 med hankook 215 og 225 35 tror jeg.

Kan sjekke mer nøye om det er av interesse. Fremstår som nytt, kjørt kanskje 4000 km. Felgene er meget konkave i 9,5.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Disse kunne passet golfen:) Har et sett med slike http://www.youtube.com/watch?v=2Nyw4yd51KAi 8.5x19 og 9.5x19 med hankook 215 og 225 35 tror jeg.

Kan sjekke mer nøye om det er av interesse. Fremstår som nytt, kjørt kanskje 4000 km. Felgene er meget konkave i 9,5.

 

Felgene så fine ut de , men 9,5" tror jeg blir for breit. Hva er Et ? En annen ting : jeg har 4 x 4 så jeg må ha lik rullediam.( kan jo beholde mine egne : klø : )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, mener det er rundt et 48-50 et sted. Du får de nok sikkert på uten at jeg vet, men de ligger ganske flush på golfen.

Rulle dim har jeg ikke peiling på .Kan evt beholde dekk ja.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, mener det er rundt et 48-50 et sted. Du får de nok sikkert på uten at jeg vet, men de ligger ganske flush på golfen.

Rulle dim har jeg ikke peiling på .Kan evt beholde dekk ja.

 

Nå har jeg tenkt/sovet/regnet på dette. Når jeg bruker spacer bak så får jeg ET36 med mine 8" brede felger. Da er de nesten helt flush på skjemkanten.

Så det kan gå , eller ikke....... Men en annen ting er at jeg ikke er så glad i strekk , så da er jeg vel ikke så intressert.

Forslager blir da : selg dine egne og kjøp mine : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok blir vel til at jeg beholder de da. Lykke til med salg:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter å ha sjekket ut litt mere ang pris så justerer jeg litt ned :) Til 13.000.- norske riksdaler: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er egentlig interessert, problemet er 5x112, så er usikker på om de bygger for mye utover med adaptere til 5x100.

Driver foreløpig og undersøker dette

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er egentlig interessert, problemet er 5x112, så er usikker på om de bygger for mye utover med adaptere til 5x100.

Driver foreløpig og undersøker dette

 

Bare å ta kontakt selfølgelig. Har vært noe interesse , men intet salg enda. Kommer vel til å legge inn en annonse på finn om det ikke napper her inne på forumet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kvalitet på salg dette , bare felgene koster jo 28500.- nye. :) Samtidigt så får du noe som ikke alle har.

Det tusser jo med div audi/vw replica felger jo ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uansett grei pris da. 13 med nesten nye kvalitetsdekk, sparer jo 5-6k på å kjøpe disse. Og man får de med engang:) lykke til med salg!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det skal jeg ikke nekte for, jeg reagerte bare på prisen Sigve oppgir for kun felger :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det skal jeg ikke nekte for, jeg reagerte bare på prisen Sigve oppgir for kun felger :-)

 

Den prisen har jeg fått av Christer på dekkskift. Det er den prisen som står i listene , såkalt veiledene pris.:) (5706 + mva pr stk )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uansett grei pris da. 13 med nesten nye kvalitetsdekk, sparer jo 5-6k på å kjøpe disse. Og man får de med engang:) lykke til med salg!

 

Sparer 7 tusen + evt spacere og bolter ( ca 2.000.-) Så jeg mener prisen skal være bra;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Drar denne opp igjen jeg ;) Noen som kunne tenke seg kvalitetshjul ? Tror ikke det er solgt mange av disse i 19" gitt;)

Her har du muligheten til å skaffe deg noen knallbra hjul :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er muligens interessert i disse. Hvordan tror du disse passer på Audi A4?

 

Mulig å prøve disse på da? Jeg jobber på Kolsås.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er muligens interessert i disse. Hvordan tror du disse passer på Audi A4?

 

Mulig å prøve disse på da? Jeg jobber på Kolsås.

 

Prøve er ikke noe problem. Du kan jo komme en tur ? Jeg har dobbeltgarage ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

solgt?

 

Ja,,,borte vekk;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.