Noen som trenger skru sted i Akershus?

Anbefalte innlegg

Har kommet over et lokale 3 km fra Olavsgård. Ligger 5 min etter avkjøringen til Frogner/Sørumsand.

Er en veldig hyggelig dame som leier ut kjelleren i låven hennes.

 

Takhøyden er ikke den beste men får gjort det meste, bortsett fra å installere bukk. Tror ikke det er mye fyring som må til for å få en grei temperatur der heller..Hun sa at de tidligere leietakerene hadde alltid god temp der. De som hadde leid der før hadde bare en ovn for å varme.. Tørt var det og :)

Lysstoffrør i taket og stikk kontakter overalt. 3 fas er lagt opp der, men er gammel 3 fas kontakt(Denne kan alltids byttes). Var også en del kroker i taket som de tidligere leietakerene hadde brukt når de tok ut motorer.

I høst hadde hun også drenert rundt bygget.

 

Leien er på 4000,- i måneden(1000,- hver) + strøm(Eget sikringskap), og trengte 1 måneds leie i depositum. Lokalet er ca 120kvm.

Det er ikke det fineste stedet, men litt maling hadde gjort underverker med lokalet tror jeg.

Det er plass til 4 biler og da kan vi ha et sitte hjørne og en plass foran porten i tilfelle noen trenger å gjøre en kjapp jobb på en annen bil :)

 

Er det noen her som kunne tenkt seg å leie med meg? Trenger ikke et så stort lokale for meg selv. Men haster kanskje litt siden hun skulle legge ut en annonse til neste helg.. Vi kunne komme alle og se når enn det passet.

Skriv her, PM eller send meg en melding på 46415399

 

Legger ved noen bilder for de som kunne vært interessert. Strømmen er koblet ut der nå så ble litt mørke bilder..

kjeller4.jpg

kjeller.jpg

kjeller2.jpg

kjeller3.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal ut til et annet sted på kløøfta nå til søndag. Kan legge ut bilder av det stedet hvis det er aktuelt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

oppe ved skedsmokorset området dette her?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, det stemmer. Ca 8min fra shell på korset :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er på utkikk etter skru/polerings sted helst så nær Jessheim som mulig, men dette her er også aktuelt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er 2 herfra som har sendt meg melding, og vi skal kanskje ut dit på lørdag(avventer svar på om det passer) så de får se. Kan jo bli med hvis det passer for deg :) Prøver å få det til i 14:00 tiden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du mere info om det på Kløfta? Sikkert nok interesse her til at man blir nok folk til å leie begge to

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal ut på søndag og titte på det på kløfta så vil ta bilder og legge ut her med litt info om stedet :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dette er det gamle verksted jeg og noen kompiser hadde. Det ligger veldig bra til, men noe vanskelig dersom man har veldig lave biler (visst ikke dette er ordnet da)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åssen syns du det var å holde varmen om vinteren Arve?

Var ikke grunnet eier dere flyttet eller no? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åssen syns du det var å holde varmen om vinteren Arve?

Var ikke grunnet eier dere flyttet eller no? :P

 

 

det går bra. vi hadde tenkt vi skulle issolerer litt mer rundt vinduene og døra men fungerer fint med en gassbrenner eller propanbrenner.

 

nei, grunn til at vi flyttet var rett og slett fordi det var liten aktivitet der. å betale for et sted ingen var på fant vi ikke var noe vits.

 

eiern er kjempe hyggelig henne, men det er ikke lov til å hå høyt støy etter 23 og heller ikke lov til å sveise osv. (det var ihvertfallden beskjeden vi fikk)

 

ser på det ene bilde der at det står kia på toppbjelken (det er min gamle bil og min gamle plass) hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hun nevnte ikke noe om støy og sveising til meg, men dette må jeg spørre henne om.. Sveising er et must for min del :)

Ser jo at porten må oppgraderes litt kanskje men virket generelt bra der.

 

Hjerte.Kia.Hjerte Arve? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stedet på kløfta er bare å glemme. Bortkastet tid :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja.. var ikke noe bra lokasjon. Langt ut og lokalet var ikke noe jeg ville ha stått i :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uten at jeg veit hvordan det var der så kan det jo hende noen av oss på Jessheim ikke syns det "er så langt ut". Kan du forklare hvor det ligger?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt vanskelig å forklare hvor men er helt i enden av "Arteidveien" på kløfta :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det i enden mot nordkisa?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, dette ligger på siden av Nordgående E6. Nærmeste nabo er vel Lindeberg. Hvis du søker opp Arteidvegen, kløfta på gulesider ser du hvor det ligger ;)

 

For dere som bor i Aurskog/Høland.. Fikk melding av en kar om leie av verkstedplass!

Han skal få opp nye lokaler til Våren og lurte på om jeg var interessert. Aurskog/høland blir litt for langt for meg, men kanskje noen her kunne tenkt seg helt nye lokaler. Han skrev at prisen ville ligge på ca 3000,- pr måned for 70kvm, ville kanskje bli mulighet for noe større/mindre lokale hvis det skulle være nødvendig. Han heter Amund Fjeld og nr hans er 47454273

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvor stort var det lokale på kløfta? trenger sårt et sted å skru...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det siste skal de ha 9000kr for i mnd, og de ønsker mva registrert firma som leietaker. Det er også + strøm

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.