#26 Skrevet Februar 11, 2013 Det siste skal de ha 9000kr for i mnd, og de ønsker mva registrert firma som leietaker. Det er også + strøm Haha. Såpass ja! Da utgikk den for de fleste tenker jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Februar 11, 2013 Mhm regner med det. hvordan ble det med lokalet i frogner? kokte litt bort for meg detta... var plutselig en ulykke som tok litt fokus 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Februar 12, 2013 Jeg var å kikka og snakket med utleier av kjelleren på Frogner et par ganger, plassen har bra potensiale men jeg var opptatt av at porten burde oppgraderes. Denne er så dårlig at du ser igjennom den og det skal ikke mye til å bryte seg inn.. Hun vil sette inn ny port men det ville bli tidligst til høsten, vi som var der da vil ha et tryggere sted å stå så da ble det ikke så aktuelt for oss. Jeg vet ikke om noen har leid plassen nå men bare si ifra om noen vil ha nr til utleier for å sjekke dette nærmere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Februar 12, 2013 hva var prisen der pr mnd? tar gjerne nr jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Februar 16, 2013 hva var prisen der pr mnd? tar gjerne nr jeg. Prisen er 4000 kr/mnd + strøm. Sender deg nr på pm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Februar 16, 2013 Flott! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...