Ett sett 18 -19" og ett sett 20-21". Med eller uten dekk.

Anbefalte innlegg

Leter etter et sett 18 -19" og et sett 20-21". Med eller uten dekk. Felger relativt nye uten skader.:)

felg med kant skade kan vurderes såfremt de er relativt nye.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du bør vel skrive litt mere om hva du er ute etter da ? Kvalitet eller billigst mulig osv.......;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Inpress er greit å ta med og til hvilken bil du skal ha det til.

Er det 5 x 112 på begge settene? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du bør vel skrive litt mere om hva du er ute etter da ? Kvalitet eller billigst mulig osv.......;)

 

Kommer jo helt ann på det, stort utvalg.. så er det bare og vurdere ut fra tilbud om det er intressant.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Inpress er greit å ta med og til hvilken bil du skal ha det til.

Er det 5 x 112 på begge settene? :)

 

Er 112 ja, tok det litt for gitt da 99% av Audi er det :-) men skader jo ikke og nevne!

Innpress kan jo være så mangt, kan jo tilpasses litt.. Men 18-19" er til A3 8P, og 20-21" er til Q5.

 

Q5 har std 39mm innpress og 66.6mm nav.

Og A3 8P har std 50mm innpress og 57.1mm nav. Men jeg er litt usikker på om 3.2'n har annen ET?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Meget fine de, men er veldig usikker på sort felg på sort bil. Redd det blir for mye, men har ikke prøvd.

 

Mener jeg har et bilde av en svart golf med disse felgene. Skal se når jeg kommer hjem.:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er 112 ja, tok det litt for gitt da 99% av Audi er det :-) men skader jo ikke og nevne!

Innpress kan jo være så mangt, kan jo tilpasses litt.. Men 18-19" er til A3 8P, og 20-21" er til Q5.

 

Q5 har std 39mm innpress og 66.6mm nav.

Og A3 8P har std 50mm innpress og 57.1mm nav. Men jeg er litt usikker på om 3.2'n har annen ET?

 

Q5 har så svære hjul at du like gjerne kan gå opp til 22 tom :)

http://forum.vacn.no/showthread.php?251324-Nye-9x22-toms-felger-selges

 

255 eller 265/35 22, masse komfort igjen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joa, forsåvidt enig :)

 

Men føler at det må senk til da, ellers blir det litt snålt med såpass lav profil og store hjulhus.

 

Har vurdert 22. Får se.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joa, forsåvidt enig :)

 

Men føler at det må senk til da, ellers blir det litt snålt med såpass lav profil og store hjulhus.

 

Har vurdert 22. Får se.

 

Vet ikke hvor høy Q5 er, mulig 21 og 22 tom skriker etter senk. Men ut fra dekksiden på f.eks 265/35, så er jo det like høyt som 225/40 og dette i 18 ser jo bra ut på Golf etc uten senk. Ville søkt litt på nett etc og sett på bilder av bilen med ulike felgstørrelser.

 

Også ville jeg sjekket dekkpriser i de ulike dimensjoner så du ikke får deg en negativ opplevelse av f.eks svindyre sære 21 toms dekk etter at felg er kjøpt. Et kjapt søk tilsier at 35 profil i 22 er endel rimeligere enn 40 profil i 21 tom. Men det må jo tas en helhetsvurdering. Lykke til.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.