Anbefalte innlegg

Denne kan slettes. Da jeg skal anskaffe meg S2.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har komplett instrument ;)

desverre litt flasset på vann temp..

PM om dette er interesant

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har komplett instrument ;)

desverre litt flasset på vann temp..

PM om dette er interesant

 

Hei!

Instrument panelet jeg har på nå fungerer, bare at det er flasset på vann temp som din, og lyser ikke så bra div steder.

Så kjøper jeg et instrument så vil jeg gjerne at det er komplett uten flass ol.

Takk uansett =)

 

Er et orginalt eksosanlegg noe for deg?

Denne har trolig pent anlegg, skal inspisere det i morgen: http://forum.vacn.no/showthread.php?251818-S6-C4-delebil-oppussingsobjekt-2-2-20VT

 

Hei!

Jeg er desverre ikke så interrisert i å bytte til fungerende og bra orignalt anlegg, da jeg vil oppgradere til effektanlegg.

Har på litt slitent orignalt nå.

Men takk uansett=)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bumper denne!

Trenger sportsratt i god stand =)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei! har instrumentpanel helt uten flass. og s4 sportsratt i grei stand. såvidt slitt på toppen, men ingen tendenser til hull eller lignende. send meg sms på 41472283 så kan jeg sende et bilde.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei! har instrumentpanel helt uten flass. og s4 sportsratt i grei stand. såvidt slitt på toppen, men ingen tendenser til hull eller lignende. send meg sms på 41472283 så kan jeg sende et bilde.

 

Hei!

 

Vil gjerne ha bilde på Pm her på forumet om mulig?

Mobilen min vil ikke åpne mms bilder av en eller annen grunn:S

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bump =)

Noen som vet hvor jeg evnt får tak i audi ringer og emblem til gammelt s4 ratt? :confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bump =)

Noen som vet hvor jeg evnt får tak i audi ringer og emblem til gammelt s4 ratt? :confused:

 

Det får du på møller, sikkert Ebay også :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det får du på møller, sikkert Ebay også :)

 

Sjekka ebay, fant ikke noe :(

Hørt at Møller har det ja, men til en helt sinnsyk pris. Men får sjekke om dette stemmer :)

 

Takk =)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bump. Trenger nå s-ratt med airbag som passer

 

og blinklys, på skjermene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bump. Trenger nå s-ratt med airbag som passer

 

Til info: Rattene fra A6/S6 har annen bakplate og tilkobling, så hvis du skal bruke det så må du skifte noen av dekslene rundt rattstammen og modifisere noen av tilkoblingene. Husker ikke helt om A6/S6 dekslene også medfører at du må ha bryterhendlene fra samme bil, i såfall er det mer modifikasjon på koblingene.

 

Jeg har slikt ratt og deksler til 2500. Jeg har også liggende noen bryterhendler, men det spørs jo hva du har av fartsholder og computer da jeg er veldig i tvil om jeg har hendler med dette.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Til info: Rattene fra A6/S6 har annen bakplate og tilkobling, så hvis du skal bruke det så må du skifte noen av dekslene rundt rattstammen og modifisere noen av tilkoblingene. Husker ikke helt om A6/S6 dekslene også medfører at du må ha bryterhendlene fra samme bil, i såfall er det mer modifikasjon på koblingene.

 

Jeg har slikt ratt og deksler til 2500. Jeg har også liggende noen bryterhendler, men det spørs jo hva du har av fartsholder og computer da jeg er veldig i tvil om jeg har hendler med dette.

 

Videre info:

 

Skal du ha fungerende satt med airbag fra S6 i en S4 må du bytte hele rattstammen, deksler og hendler. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har det fæle normale airbag rattet i s4 originalt.

Jeg kjøpte et s4 ratt uten airbag, det passa ikke.

Kom s4 med det nye s-rattet med airbag?

 

Eller kommer jeg ikke unna det at jeg er nødt til å modifisere, for å få på et ratt som faktisk ser bra ut?

 

Takker for info! :)

Vanskelig og gjøre disse modifikasjonene?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Been there, done that, nei det er ikke spesielt tidkrevende, og omtrent plug and play, :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Been there, done that, nei det er ikke spesielt tidkrevende, og omtrent plug and play, :)

 

Da får jeg skaffe det, og sette i gang! :)

 

--

 

Oppdatert posten nå, kunne tenkt meg å sette på s6 front og bakfanger, så er på utkikk etter det! =)

Trenger ikke være strøken, men ikke alt for skadet heller :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.