Anbefalte innlegg

hei, noen som har noen gode tips til hva jeg kan bruke for og få bort soting fra lykten? har fått av en god del med kraftig høytrykksspyler med varmt vann, men er litt igjen som sittet ganske godt

003-2.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjøp en boks med 3m sitrusrens den tar det? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

legg på ett TYNT lag med bremsevæske...IKKE bruk lakk-thynner eller noe sånt,da smelter lykta...

bruk papir for å få av bremsevæska etter noen minutter,funker det ikke,gjøre du det på nytt...må mest sannsynligvis poleres opp etterpå..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eller rett og slett våtslipe den og polere den opp igjen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ville brukt en malingsfjerner type Duxola, Diluett eller lignende, bare pass på at den er syrefri og løsemiddelfri. Disse angriper ikke plast. Jeg har en stående som heter Diluett som kan brukes til dette. Den er til og med i en plastboks.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

prøve med sitrusrens, ikke 3m sin men en som var 4 ganger billigere : p funka ikke så godt som jeg hadde håpt, prøvde 3-4 ganger, sprute på, la det stå og go gjøre seg, osv

løsna litt her og der. blir litt evighets prosjekt om alt skal av med den i allefall.

 

sku ha vert litt mer sånn som dette! hadde jo alt mye lettere : D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bremseveske funker bra til å ta sotspray med, har gjort det mange ganger. Men ta av lykta så du ikke får det på lakken

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.