Anbefalte innlegg

Jeg ser etter en PS3 til kjellerstuen. Noen som har en stående å støve ned?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har noen på jobb som vi skal bli kvitt. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta heller å vent litt så kjøper du deg den nye PS4 som kommer ut. Vet ikke helt når den kommer så kan hende det er litt lenge å vente :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har en Ps3 som jeg fikk til Jul når den kom ut ca 3-4 år siden sku man tru..

Spilt MAKS 5-7 timer totalt pga jeg liker ikke PS3..

Men greia med er at den skru seg av etter 2-3 min den har blitt skrudd på, veit ikke hva det kan være:-(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta heller å vent litt så kjøper du deg den nye PS4 som kommer ut. Vet ikke helt når den kommer så kan hende det er litt lenge å vente :)

 

tror den kommer i slutten av denne mnd.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ps4 kommer ikke slutten av mnd nei;) antaglig blir vist den men ryktene sier våren 2014 europa...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle ikke forundre meg at utsettelsen av GTA har sammenheng med å være lanseringsspill til PS4.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for tips om PS4 men jeg skal ha denne som mediespiller til jentene mine så det går fint ;)

 

Petter; jeg bor i Bergen - hva skal du ha for en PS3 med to kontroller og frakt hit?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.