#1 Skrevet Februar 2, 2013 Jeg ser etter en PS3 til kjellerstuen. Noen som har en stående å støve ned? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 2, 2013 har noen på jobb som vi skal bli kvitt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 2, 2013 Ta heller å vent litt så kjøper du deg den nye PS4 som kommer ut. Vet ikke helt når den kommer så kan hende det er litt lenge å vente 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 3, 2013 Jeg har en Ps3 som jeg fikk til Jul når den kom ut ca 3-4 år siden sku man tru.. Spilt MAKS 5-7 timer totalt pga jeg liker ikke PS3.. Men greia med er at den skru seg av etter 2-3 min den har blitt skrudd på, veit ikke hva det kan være:-( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 3, 2013 Ta heller å vent litt så kjøper du deg den nye PS4 som kommer ut. Vet ikke helt når den kommer så kan hende det er litt lenge å vente tror den kommer i slutten av denne mnd. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 3, 2013 Ps4 kommer ikke slutten av mnd nei;) antaglig blir vist den men ryktene sier våren 2014 europa... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 3, 2013 Skulle ikke forundre meg at utsettelsen av GTA har sammenheng med å være lanseringsspill til PS4. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 17, 2013 Takker for tips om PS4 men jeg skal ha denne som mediespiller til jentene mine så det går fint Petter; jeg bor i Bergen - hva skal du ha for en PS3 med to kontroller og frakt hit? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...