På jakt etter Caddy. Max pris 100 000. Max km 100 000.

Anbefalte innlegg

Fått lov å kjøpe meg ny firma bil. Velger da selvfølgelig en Caddy. Fått rammer på max 100 000 kr og max 100 000 km på telleren. Har letet på Finn de siste 14 dagene men lite som fanger min oppmerksomhet. Noen der ute som vet om en eller eier en de vil selge. Jeg skal IKKE ha MAXI da jeg ikke trenger den ekstra lengden når jeg skal presse meg inn i luker i Oslo sentrum.

4x4 har jeg egentlig slått fra meg da det blir for dyrt. DSG blir også for dyrt ser jeg.

Men bilen kan med stor fordel ha beskyttelses plater innvendig, webasto og ryggesensor.

Noen som kan hjelpe?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

SDI er uaktuelt. 1,9 TDI er ett must.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den har jeg allerede vært og sett på.

Poenget er at alle de som ligger på finn har jeg allerede kontroll på. Grunden til at jeg spurte her var hvis det er noen som har eller vet om biler som vurderes solgt som ennå ikke ligger på markedet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Øverste auto db linken funker ikke. Den på bilauksjon ser jo ut som har gjennomgått en krig i tillegg til at det er SDI som er uaktuelt. Den nederste har vinduer i kassa noe jeg ikke ønsker:(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Caddy er handlet så tråden stenges:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.