A4 allroad med vanlig A4 B8 grill

Anbefalte innlegg

Hei! :)

 

Svigermor har kjøpt seg A4 Allroad men har veldig lyst på ny grill forran. Er det noen som vet om grillen fra vanlig A4 passer? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

...hvis den passer har jeg en orginal Audi A4 B8 grill som kan selges... ville bare hørt med Møller om fit.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har en org grill selv ;) men hun vil ha RS grill :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ha ha - det er svigemora si det... RS grill på Allroad høres fett ut...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja hu er rå ass! :D kjøpt seg 19" Audi Rotors og lakka den helt ned (svart bil) så blir det grill og soting :)

 

jeg VET at grillene er like, er bare festemåtene jeg lurer på om passer så i værstefall så må det lages litt fester :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

høres ut som en bad ass... kult! REf A5/A4 grill... kan jo bare høre m Møller - de burde jo vite... kanskje... he he

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som med sikkerhet kan si om det er stor forskjell på grill til A4/S4 og A4 Allroad?? Er det kun fester som antydet??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Terje, har saumfart disse trådene på Audizine, men finner ingen konklusjoner. Det er nevnt at faceliften har forskjellig fra A4, og at det på pre-facelift er likt mellom Allroad og A4. Men det er ingen bilder av biler som har byttet... (bildet i tråden du linker til er photoshopet). Har sjekket noen tyske tråder, men også her er det noen som sier plug and play og andre at det ikke går... Hmm... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.