Anbefalte innlegg

Meguiars.gif

Jeg har en del kontakt med personen som driver cdcardic på stjørdal. Han fører Meguiars produkter, og derfor er helfrelst for disse. Forleden dag hadde han en liten demonstrasjon av produktene, hvordan de virker osv. Dette gjaldt da stort sett "proff serien" og polering med maskin.

Personlig syntes jeg dette var interesant, og tenkte jeg kunne spørre om det var noe intresse for å gjøre dette i klubben også. Det er også muligheter for å få litt bedre pris på proff serien, og evnt maskin.Husker ikke helt prisene han tilbydde, men har en liste liggende hjem. Mener å komme på at maskinen ligger på rundt 3000 kr. Og da er det en skikkelig maskin(makita)

Kan legge ut noen eksempler når jeg har listen for hånden om det er ønskelig.

 

Men som sagt. Dette er bare en post for å høre om det er noen interesse for det. Evn prøvd å kjøre dette samtidig som et lokaltreff. Demoen kostet ingenting, men det er en fordel med garasje/strøm/vaskeplass.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bruker Meguiars fra før, så ja det er jo interessant (ikke prøvd profproduktene dog).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Produktet er glimrende det ... men prisen :o

Må kjøpe kavantum som ikke passer oss hobbypoleranter ... bli litt dyrt da sjø! :rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.