#176 Skrevet April 24, 2013 Jeg kan stå begge dagene jeg;) Og det er ikke vits i lage storm i vannglass, de er som regel veldig greie her i området:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#177 Skrevet April 24, 2013 VACN kommer med 20 av sine beste biler http://gatebil.no/drift-shift-pa-skien-natt-til-1-mai/ Føler vi blir skrytt veldig opp her håper bare ikke folk blir skuffa.. jeg vet ihvertfall at mine 3 ikke er i nærheten å vere en av vacn sine 20 fineste biler hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#178 Skrevet April 25, 2013 Hvor har de fått det fra at de 20 beste kommer? Noen av de råeste er vel i Østerrike når dette treffet er? kommer nok til å komme 20 pene biler alikevel da, men kanskje ikke de mest ekstreme! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#179 Skrevet April 25, 2013 Jeg trekker meg dessverre! Ingen felger i sikte, da er det lite vits å stille ut.. Men jeg tar selvfølgelig turen bort 20 beste bilene? Haha.. Hvem har sagt at de skal skrive det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#180 Skrevet April 25, 2013 Ingen av oss som arrangerer det har sagt de skal skrive det. Dette er noe de har kommet med opp selv. Synes selv det var noe å ta i! Men at vi kommer med fine 20 biler, stemmer jo Kristian; Notert! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#181 Skrevet April 25, 2013 Det som er sagt til dem er at vi ønsker og stille ut 20 biler fra klubben våres, og at det vil inneholde alt bra veteraner, bruksbiler med mindre modifikasjoner og flotte familiebiler med litt ekstra. Det har aldri vært sagt at vi stiller med 20 strøkne ekstreme biler. Vi stiller på lik linje som alle andre klubber som stiller ut, vi representerer biler fra distriktet og litt til. Noen biler er flotte dyre biler og andre er bruksbiler som er gjort litt ekstra med. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#182 Skrevet April 25, 2013 hehe det er vel å ta i syns jeg å Jeg skal sørge for at min ikke er den strøkneste bilen der;) HOHO 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#183 Skrevet April 25, 2013 liten oppdatering fra min side. henger er levert på service og hentes på tirsdag. den får ny folie på mandag. ellers har jeg tatt meg fri hele tirsdagen så jeg kommer nok nedover rimelig tidlig. (trenger å vaske henger både utvendig og innvendig) eneste det står på nå er bil. Jeg har hørt om å få låne jobb bilen og krysser fingere for at dette går i boks. (får svar seinest mandag) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#184 Skrevet April 27, 2013 er det noen andre møte punkt fra skien? eller er det bare fra telemarksporten ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#185 Skrevet April 27, 2013 (endret) Jeg lurer på hvor vi skal kjøre inn, er det bare en vei inn i skiens hallen? Hvordan er det med dørkarm eller høye kanter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#186 Skrevet April 28, 2013 Det er bare 1 kjøreport inn i hallen. om det kjøres kolonne fra telemarksporten rundt 1530, så er vi ved skienshallen rundt 1550. Tipper området er skiltet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#187 Skrevet April 28, 2013 Det er nok innkjøring bak, der man kjører opp til ishallen, og sist jeg sjekket så er det ingen terskel del... var hvertfall helt greit å kjøre inn med bil.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#188 Skrevet April 28, 2013 FELLES OPPMØTE STATOIL TELEMARKSPORTEN TIRSDAG 1515 FOR KOLONNE KJØRING MØT OPP I GOD TID. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#189 Skrevet April 28, 2013 Høres knall ut det ,kan hende jeg treffer på dere på veien:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#190 Skrevet April 28, 2013 har Geir Tony kommet på lista med ur 90`n også!! detta blir jo knæll:glad: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#191 Skrevet April 29, 2013 Oppdatering: trekkvogn er iboks 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#192 Skrevet April 29, 2013 Da er alt under kontroll da! Detta blir kanon folkens! Gleder meg skikkelig nå! Om noen trenger hjelp til en liten Shine av bilen iløpet av dagen er det bare å si ifra! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#193 Skrevet April 29, 2013 Oppdatering: trekkvogn er iboks Oversender du spec på PM er du grei 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#194 Skrevet April 29, 2013 Oversender du spec på PM er du grei er på vei Lars Erik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#195 Skrevet April 29, 2013 Noen skal kjøre fra oslo eller nordfra skien? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#196 Skrevet April 29, 2013 Noen skal kjøre fra oslo eller nordfra skien? Kjører fra sem kl 14:15 i morgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#197 Skrevet April 29, 2013 Tror Alexander Aarflot kommer fra Tønsberg ? Han nevnte på at han jobbet der om dagen Hør med han ? Edit, der svarte han 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#198 Skrevet April 29, 2013 skal kjøre fra tbg kunne kanskje møtt deg på sem da? mere allright å ha noe pent å stirre etter i trafikken 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#199 Skrevet April 29, 2013 skal kjøre fra tbg kunne kanskje møtt deg på sem da? mere allright å ha noe pent å stirre etter i trafikken Kommer du ut på norgesdekk da ell? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#200 Skrevet April 29, 2013 den er god, dekk 1/ norgesdekk 14.15 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...