Treff/Utstilling Natt til 1. mai, Skien Fritidspark!

Anbefalte innlegg

:venner: et kjempe treff med masse folk og bilær + bra satsing på drift banen! Sees i morgen, å håper på gjentakelse neste år :)

269745_10200630466638406_1646592967_n.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veldig bra arrangement og masse flotte VACNbiler i dag! Bra jobba alle sammen! Vi var definitivt den mest synlige klubben i kveld!:tilber:

Vi ses i morgen også, og jeg vil anbefale alle dere som ikke har vært der i dag om å komme i morgen å titte! : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enormt velykket dag idag.

 

Kjempegod innsats av ALLE som representerte klubben MEGET bra idag!!!

 

Vi er meget synlige og fått mange komentarer påstanden våres!!!!!

 

Vell møtt imorgen alle sammen!!!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for muligheten vi fikk til å stille ut biler,

 

Har tatt en del bilder som kikkes på i morgen, men iallefall veldig bra oppmøte med massee folk!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres ut som et bra arrangement! All kreditt til lokallaget, og som godt eksempel til etterfølgelse for andre lokallag. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En helt fantastisk stand, masse hyggelige mennesker, flotte klubb-biler, og en enorm oppslutning.

 

Vi har uten tvil den standen som vekker mest oppsikt, ser best ut, og den største! I morgen topper vi kaka !!

 

Når det blir levert ut mer nøkkelbånd, klistremerker osv enn på OMS (Oslo Motor Show), sier det seg vel selv at det er et enormt trykk på treffet!

 

Ser frem til en ny spennende stand-dag i morgen, og håper trykket med mennesker holder seg oppe.

 

Håper også fler fra klubben tar turen innom for en titt ! :)

 

I morgen åpner dørene kl 11.00 !

 

 

Gleder meg til bilder fra treffet blir postet av de som besitter bilder :)

 

Even

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må hive meg på her, syns vi representerte klubben bra med den standen! Likte at bilen til Joakim ble brukt som salgsbord:) Morro med kommentarer på bilene som var stilt ut. Jeg kommer bort litt senere i dag med arvingen!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kos dere folkens! Vis hva vacn står for og representerer.

Beklager at jeg feiger ut men jeg får ett helvete om jeg skulle bli stoppet.

 

Kick as gutta :)

 

Må bare legge til at jeg så ikke en eneste teknisk i hele går, bortsett fra de 2 som stoppa meg på borgestad sletta rundt 9 tia i går morges... Så det ble som jeg flere sa, ingen grunn til bekymring:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvem teknisk? :)

 

Det var kun 1 på natten, men den var alle oss på å kjørte unna.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En helt fantastisk stand, masse hyggelige mennesker, flotte klubb-biler, og en enorm oppslutning.

 

Vi har uten tvil den standen som vekker mest oppsikt, ser best ut, og den største! I morgen topper vi kaka !!

 

Når det blir levert ut mer nøkkelbånd, klistremerker osv enn på OMS (Oslo Motor Show), sier det seg vel selv at det er et enormt trykk på treffet!

 

Ser frem til en ny spennende stand-dag i morgen, og håper trykket med mennesker holder seg oppe.

 

Håper også fler fra klubben tar turen innom for en titt ! :)

 

I morgen åpner dørene kl 11.00 !

 

 

Gleder meg til bilder fra treffet blir postet av de som besitter bilder :)

 

Even

 

Var helt fantastisk bra treff! Jeg fikk tatt en god del bilder også! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg må få legge inn en stor takk og skryte litt av alle i telemark lokallag for å ha dratt iland dette, og ikke minst til alle utstillerne som har stilt bilene sine til disposisjon i hele 2 dager.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Definitivt treffes feiteste stand! Gøy å gå forbi å ha en liten følelse av at du er en liten del av det! Turen i går var vellykket må jeg si :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi venter i spenning på bilder Magnus...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

BLir så glad når jeg leser dette :) Kjempe bra!

 

Fikk ikke komt meg oppover :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var helt konge stemning i går der oppe! Virkelig bra!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trivelig å sette ett ansikt til navnene:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for et hyggelig treff! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for 2 fine dager Telemark Lokallag :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjempe treff.! Takk til alle som har deltatt og organisert.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for meg og takk til Telemark lokallag :) Koselig å hilse på hyggelige klubbmedlemmer :) Vi sees igjen!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for to hyggelige dager! Må si alt gikk over all forventning :)

Også en stor takk til Arve for god innsats! Det ble veldig bra med hengern! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er nå opprettet tråd i mediaforum for bildedryss

 

http://forum.vacn.no/showthread.php?255890-Bildetr%E5d-www-natt1mai-com-30-April-1-Mai-!&p=2776015#post2776015

 

Må igjen, takke alle som har deltatt og har hjulpet til og få dette gjennomført og MEGET velykket.

 

Litt surr ved innkjøring men fikk alle bilene våre inn som vi skulle ha !

 

Klubben var MEGET tydelig disse 2 dagene, og vi fikk mye skryt av utvalget vi hadde av biler fra historiske golf 1 til biler nær millionklassen. Dette viser utrolig godt spekteret i klubben vi har.

 

MEGET BRA!!!! Takker alle som tok turen og kostnaden med hotell for 2 dagerstreff. Håper dere føler turen var velykket!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for en kjempe kveld! stor takk til de som organisert og for at jeg fikk delta! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er nå opprettet tråd i mediaforum for bildedryss

 

http://forum.vacn.no/showthread.php?255890-Bildetr%E5d-www-natt1mai-com-30-April-1-Mai-!&p=2776015#post2776015

 

Må igjen, takke alle som har deltatt og har hjulpet til og få dette gjennomført og MEGET velykket.

 

Litt surr ved innkjøring men fikk alle bilene våre inn som vi skulle ha !

 

Klubben var MEGET tydelig disse 2 dagene, og vi fikk mye skryt av utvalget vi hadde av biler fra historiske golf 1 til biler nær millionklassen. Dette viser utrolig godt spekteret i klubben vi har.

 

MEGET BRA!!!! Takker alle som tok turen og kostnaden med hotell for 2 dagerstreff. Håper dere føler turen var velykket!

 

 

Stiller meg bak denne !

 

 

Tusen takk til alle dere som stilte ut, og ikke minst dere som hjalp til med at dette treffet kunne gjennomføres !

 

Og en stor takk til Arve som tok med klubbvogna, og hjalp til med masse gode tips og gjennomføringen av treffet !

 

Håper dere hadde det like bra som undertegnede ! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.