#201 Skrevet April 29, 2013 Sendt ut en PM til alle med litt generell info. Vi samles de som kan på telemarksporten, Jan Erik vil møte oss der og være følgebilen for anledningen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#202 Skrevet April 29, 2013 Det finnes en hageslange? Eller flere? Lurte på og bare ta med bøtta og såpe, også få tørket over felgene osv.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#203 Skrevet April 29, 2013 Jeg har fått opplyst at det finnes hageslange, Det vil ikke være muligheter for masse vaskemuligheter. Men mulighet og få spylt av bilen og gi en enkel vask. Alle vet hvordan køer det blir på utstillingstreff, Så kom mest mulig klar og vær minst mulig avhengig av vannslangen. Evnt oppsøk selvvask inærheten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#204 Skrevet April 29, 2013 Ok! Ordner seg! Gleder meg stort til dette! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#205 Skrevet April 29, 2013 Dere er flinke, moro at det satses skikkelig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#206 Skrevet April 29, 2013 Da er jeg på plass 1500 for å møte Arve iihvertfall Kansje jeg rekker å spyle av bilen føre det blir køer! Skal inngangs passet hentes i luka på fritids parken? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#207 Skrevet April 29, 2013 Skal være informasjonsområde som biletter hentes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#208 Skrevet April 29, 2013 Jeg skal prøve å være der til kl 16. er ikke ferdig på jobb før halv 4, men kjører rett opp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#209 Skrevet April 29, 2013 Jeg og Adnan rekker ikke å være der før ca 1700 Even Q. Er vel informert om dette vil jeg tro 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#210 Skrevet April 29, 2013 Jess, Noen har gitt beskjed om litt senere ankomst noe som ikke er noe problem. Bare greit og vite 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#211 Skrevet April 30, 2013 Er vi klare til å vise hva VACN er i kveld gutta!?! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#212 Skrevet April 30, 2013 Hei alle ! Ser virkelig frem til et BRA treff, men et utrolig stort spekter av forskjellige biler, alt fra familiebiler - til UrQuattro ! VACN stiller som sagt med den største standen på treffet, på hele 540m2! Håper flest mulig av medlemmer som bor i området/nærheten har muligheten til å ta turen på dette treffet. Dette er det første av de større treffene VACN Telemark Lokallag har "arrangert" på mange år, og vi håper dette blir en positiv opplevelse for alle! Åpningstider: 30. April: 18.00 - 01.30 1. Mai : 11.00 - 16.00 Ønsker alle et kjempeflott treff, så kommer vi tilbake med en større repotasje i Treffpunkt og ikke minst masse masse bilder ! Even Lokallagsleder Telemark 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#213 Skrevet April 30, 2013 Hvem skal kjøre fra Oslo? kolonne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#214 Skrevet April 30, 2013 Kenneth Alm bekreftet! http://natt1mai.com/777/kenneth-alm-bekreftet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#215 Skrevet April 30, 2013 Vask, shine og kaffe begynner nå,,, Velkommen alle!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#216 Skrevet April 30, 2013 veldig bra initiativ Terje ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#217 Skrevet April 30, 2013 veldig bra initiativ Terje ! Nenset terrasse 21. Skien 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#218 Skrevet April 30, 2013 På vei!! Fikk bra plasser på fergen også ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#219 Skrevet April 30, 2013 Jeg har kjørt fra ås for 10 min siden. Treffer jeg på noen på veien? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#220 Skrevet April 30, 2013 Vask, shine og kaffe begynner nå,,, Velkommen alle!!! Lenge kommer du til å holde på? Begynte å regne litt her hos meg nå.. redd for at bilen kommer til å se helt jævelig ut når jeg ankommer.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#221 Skrevet April 30, 2013 Kos dere folkens! Vis hva vacn står for og representerer. Beklager at jeg feiger ut men jeg får ett helvete om jeg skulle bli stoppet. Kick as gutta 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#222 Skrevet April 30, 2013 Lenge kommer du til å holde på? Begynte å regne litt her hos meg nå.. redd for at bilen kommer til å se helt jævelig ut når jeg ankommer.. Det er vaskemuligheter på veien bort også! Spør Jan Erik om vaskemulighetene på veien etterpå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#223 Skrevet April 30, 2013 Hvordan gikk det? Alle kom forbi teknisk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#224 Skrevet April 30, 2013 For en fest! For en glimrende måte å bruke denne kvelden på!. Fikk gode minner fra Bilforum-tida da jeg så Chevrolet Monzaen til Era og Chevellen til Rattata stå på parkeringa. At FSR herja på "banen" med Toyota Cressida gjorde ikke saken noe bedre. Standen vår var både laaang og fin. Dette greide dere bra:). Med så stinn brakke må man rett og slett bare slå fast at dette arrangementet var meget vellykket. Hadde jeg tatt på meg noen varmere sko og tatt med lue og vanter hadde trivselen ute økt betraktelig. Dessverre øker ikke temperaturen der og da av at mange brenner gummi. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#225 Skrevet April 30, 2013 MYYYYYE FOLK! helt sykt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...