#251 Skrevet Mai 2, 2013 Vi ønsker bilder fra treffet !! Ønsker helst at de sendes samlet med mail til je_onarheim@hotmail.com Få med fotografens navn siden dette skal brukes i repotasje sammenheng 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#252 Skrevet Mai 2, 2013 Takk for fint treff og hyggelige folk! Bra organisering fra VACN sin side. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#253 Skrevet Mai 2, 2013 bare hyggelig å kunne hjelpe til, og nok en gang tusen takk for varm velkomst og mottagelse jeg fikk der nede. kan ikke annet enn å skryte masse av telemark lokallag og medlemmene der nede. ser virkelig fram til å komme nedover igjen til neste år 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#254 Skrevet Mai 4, 2013 Som arrangør vil jeg takke dere alle for at dere kom! Dere hadde høy kvalitet på deres stand å for en trivelig gjeng å treffe! Neste år har vi hallen fra morgen av å innkjøring vil gå lettere. Vi lager også rampe så det skal gå bedre å kjøre ut og inn. Så folkekens, vi er allerede i gang med planlegging får å gjøre neste år enda bedre å håper å se dere igjen. Kim Olsen Kna Telemark/psycho-tuning 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#255 Skrevet Mai 4, 2013 Det er jo lovende! For det var et lite kaos til tider når alle skulle inn den ene innkjøringen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#256 Skrevet Mai 4, 2013 Vi ønsker bilder fra treffet !! Ønsker helst at de sendes samlet med mail til je_onarheim@hotmail.com Få med fotografens navn siden dette skal brukes i repotasje sammenheng Holder det ikke med at dere går på Flickr og henter de bildene dere vil ha? Hvis han som har lastet opp bildet, er Pro bruker, så kan du lagre det i full størrelse (5000x5000pix~) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#257 Skrevet Mai 5, 2013 Joda sikkert, skal høre med redaktøren en dag. Det er jo han som må gjøre jobben, og jeg vet ikke hvordan han vil ha bildene heller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...