Anbefalte innlegg

Ser ikke helt trygt ut å ferdes i trafikken i Russland. Legg særlig merke til filmen fra 0:50 -1:15 : haha :

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg blir så skremt av hvilke svimlende hastigheter de har på mange av snuttene.. Kanskje ikke nødvendigvis i denne, men mange andre jeg ser fra Russland og rundt omkring "borti der".

Kan det virkelig være sånn at de har gener som prøver å overvinne de fysiske lovene, eller hva er det forno..? Alle kan vel ikke kjøre i fylla..?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De fleste vet sikkert at Russland er jævli stort og har usannsynlig mange innbyggere, i tillegg så er det blitt vanlig å kjøre rundt med kamera i bilene. Da blir det mye situasjoner som blir fanga på film. Tror ikke en skal behøve å være livredd for å kjøre bil i gamle sovjet av den grunn :) Tror (og håper) at det er mye råfilm for hver gang det er bruk for kameraet...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

med vidvinkel kamera ser det også ut som det går mye fortere enn de faktisk jør :) ser det selv på mitt eget dashkamera, 80km/t ser ut som 110km/t :P

 

trur vi hadde sitt litt av kvart her i Norge og om så mangen hadde hatt kamera her ;)

 

Er det samme trafikk reglene i russland som her? altså vanlig høyre regel? ikke alltid like lett å se hvem som har skyld :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.