#1 Skrevet Februar 17, 2013 Ser ikke helt trygt ut å ferdes i trafikken i Russland. Legg særlig merke til filmen fra 0:50 -1:15 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 17, 2013 Jeg blir så skremt av hvilke svimlende hastigheter de har på mange av snuttene.. Kanskje ikke nødvendigvis i denne, men mange andre jeg ser fra Russland og rundt omkring "borti der". Kan det virkelig være sånn at de har gener som prøver å overvinne de fysiske lovene, eller hva er det forno..? Alle kan vel ikke kjøre i fylla..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 17, 2013 De fleste vet sikkert at Russland er jævli stort og har usannsynlig mange innbyggere, i tillegg så er det blitt vanlig å kjøre rundt med kamera i bilene. Da blir det mye situasjoner som blir fanga på film. Tror ikke en skal behøve å være livredd for å kjøre bil i gamle sovjet av den grunn Tror (og håper) at det er mye råfilm for hver gang det er bruk for kameraet... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 17, 2013 med vidvinkel kamera ser det også ut som det går mye fortere enn de faktisk jør ser det selv på mitt eget dashkamera, 80km/t ser ut som 110km/t trur vi hadde sitt litt av kvart her i Norge og om så mangen hadde hatt kamera her Er det samme trafikk reglene i russland som her? altså vanlig høyre regel? ikke alltid like lett å se hvem som har skyld 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...