Noen som kjenner Jon Inge Bryn fra Porsgrunn ?

Anbefalte innlegg

Kjøpte ei AAN blokk av denne herremannen i Oktober via forumet her. Vi ble enige om at han skulle ta kontakt på nyåret ang frakt da jeg skulle reise offshore da jeg betalte for blokka. Nå har jeg prøvd å komme i kontakt med denne fyren en stund uten å lykkes, og en bekjent har ringt han å sagt ifra, da beklaget han seg og sa han skulle dekke halve frakta som plaster på såret. Har skrevet til han på facebook også, men ser ikke ut til å komme lengre Dreier seg ikke om mye penger her, men har man kjøpt noe så skal man motta varen! Jeg er dessverre offsore nå, og får ikke ringt han før jeg ankommer Norge i starten på Mars. Men om noen kjenner mannen, kan dere be ham ta kontakt med meg snarest på t_skaret@hotmail.com ? Hadde vært greit å blitt enige nå, slik at blokka ligger i Tr.heim når jeg kommer hjem.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stor takk til et formu-medlem som sendte meg kontaktinformasjon, som resulterte i at jeg fikk kontakt med , Jon Inge! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.