Stavanger lokallag: Våler hovedtreff 31mai-2.juni

Anbefalte innlegg

Yes, då var det duket for ett av årets høydepunkt igjen!

 

Som vanlig har vi avreise fra Statoil Ålgård kl07.00 eller 08.00, men nytt i år e avreise på Torsdags morgen istedet for Fredag, då der e 3 dage me banekjøring i år!!!!! :D

 

Så kem e me?

 

Update:

Då e me følgjande:

 

Hein

Petter

Lasse

Søren

Stian

Robin

Kluge

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Satser på å få med meg dette i år:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg e me og Jettaen e med, dermed basta! :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høhø dugnad på jettaen då om det minker på tiå. Eg blir med om Jettaen blir klar.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høhø dugnad på jettaen då om det minker på tiå. Eg blir med om Jettaen blir klar.

 

Jettaen blir klar og du e me ;) Spørsmålet e vel ikkje om det minke på tid, det e heilt garantert at det komme te å sje :P Panikksveis, mekk og mapping, tjohei hvor det går!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er med! Om det blir VR6T eller 1,9TDI vett jeg ikke enda :).

 

Kjører avgårde på torsdag morgen da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

...men nytt i år e avreise på Torsdags morgen...

 

Kjører avgårde på torsdag morgen da?

 

;)

 

Smell sammen bilen, vil se Holset Power! : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Still waiting for parts... så må EBB også ha tid :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det e bare å gje gass gutta! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har bestemt meg for at eg ska ver med på dette i år. Fekk ikkje med meg ett einaste treff i fjor så må få me någe i år hvertfall! Sjøl om eg antakelig har en 1 mnd gammel baby på de tider! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finni har øvetalt meg te å ver med (det klarte eg vel fint sjøl, men hjalp med litt Finnikos)

forholdsvis ny på forumet forresten, vært med før. Men er tilbake med ny bil og ny giv. ser frem til å delta mer og mer fremover :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mye muligt at slenger meg på i år!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mye muligt at slenger meg på i år!

 

Ikkje noe å tenka på, DO IT! : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor mange besøkende er det på dette treffet. Hvordan er dette ifht gatebil osv. Er de mest fokus på bane kjøring, eller er det fest og sosialt som er i fokus.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe. Her er det bil og kjøring i fokus! Men det blir litt fest og moro på kvelden og. Angående folk og sammen ligning med gatebildet så er gatebildet i en helt annen liga. Vi er ikke en brøkdel en gang. Så her får du kjørt så mye du bare orker. Sjeldent det er mye kø på kjøringen! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil du kjøre på bane så er disse treffene absolutt verdt å få med seg. Lavere pris og mer kjøring får man vel knapt på noen banetreff med andre klubber og opplegg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare noen dager igjen!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er de påbudt med kjøredress, hansker og sko i år?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Babyen e allerede kommet, og eg har gitt beskjed at eg ska på treff. Men det blir nok superb og ikkje golfen! Men det får gå! :) får se kossen den går på banen...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøreutstyr

 

Alle skal kjøre med hjelm som er godkjent av Veidirektoratet. Alle bør ha godkjent kjøredress og kjøreutstyr (hansker, sko), men som et minimum skal alle ha langermet trøye, langbukse, hansker og sokker i ikke brennbart materiale, bomull eller ull. Dette gjelder både fører og passasjerer. Målet er og få alle til å ha godkjent kjøredress og kjøreutstyr i løpet av en 2 års periode. Det oppfordres derfor til å anskaffe seg en FIA godkjent kjøredress dersom man skal kjøre på bane.

 

Det er fortsatt ikke blitt påbudt med dress og sko

 

 

Eg får ikkje fri fredagen, så kjøre bort etter jobb, men satse på å få gå tidlig

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå begynne det jo og nærme seg dette treffet. Sko me planlagt litt kanskje? Ska me ha med partytelt? Har me?

 

Kossen gjør folk det med overnatting?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bortøvekjøring på torsdag? Kem tar øve fjellet å kem tar langs kysten?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trodde me kjørte kysten heile gjengen eg! For meg e det ett fett. Kjøre torsdags morgen ja.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt klart kysten så lenge hengerfolka kjører kysten :).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.