#51 Skrevet Mai 28, 2013 kjører vi 8:00 er vi ca. 11 i Kristiansand (biltema). God tid til lunsj etc. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet Mai 29, 2013 Da ses vi i morgen kl. 8:00 på Statoil Ålgård! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet Mai 29, 2013 Noen må sjekke at jeg er våken! Må begynne å pakke nå.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet Mai 29, 2013 "Kun" disse som møtes i mårå då: Kluge Søren Ingebjørn Carina Finni Hein +1 Robin, Stian, Lønning1 og Lønning2 kjøre bort seinare. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet Mai 30, 2013 Eg e nok på Våler før dokkor. God tur og kjøre forsiktig... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet Mai 30, 2013 Lønning2? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet Mai 30, 2013 Finni er våken 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet Mai 30, 2013 (endret) Siden Lasse har feiga ut må det vel ver meg som e Lønning2 eg kommer vertfall diltane i mårå ein gang, så dokkor får ha god tur 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet Mai 30, 2013 2 nye Michelin Pilot Sport 3 dekk i dag morges, nå e det jobb, så e det ein tur i lokale for å skifta olja og fiksa trykklekkasje og så e det avgårde, snakkes seint i kveld/natt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#60 Skrevet Juni 2, 2013 Takk for ei FANTASTISK kjekke helg eg har ledd møje denne helgå, og det e takket være en fantastisk kule gjeng å ver på tur me ser fram te neste tur allerede 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#61 Skrevet Juni 2, 2013 Då har eg fått montert meg i lallekassen, tusen takk for ei kanonhelg! Itte mi meining, ett av de beste treffå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#62 Skrevet Juni 3, 2013 Kongehelg! Glede meg te Rudskogen allerede! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#63 Skrevet Juni 3, 2013 Alltid hyggelig å henge med dere på treff... neste gang har jeg forhåpentligvis noe baneredskap klar igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#64 Skrevet Juni 3, 2013 Va nydeligt på banen på søndagen og, 25° grader, sol og velstand Takker for kjekt treff igjen så får eg heller beklaga at eg ikkje va den ivrigaste på festane, det skyldtes nok mangel på søvn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#65 Skrevet Juni 3, 2013 Takk t adle så va me for et kjekt treff Og ein ekstra takk t dåkk som passte på Eddie innimellom Tror han va rimelig fornøyd med all oppmerksomheten an fekk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#66 Skrevet Juni 3, 2013 Alltid hyggelig å henge med dere på treff... neste gang har jeg forhåpentligvis noe baneredskap klar igjen. Samme her :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#67 Skrevet Juni 3, 2013 Takk for ein konge helg folkens!!!! Glede meg virkelig te neste treff! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#68 Skrevet Juni 3, 2013 Takk for ein konge helg folkens!!!! Glede meg virkelig te neste treff! What he said!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#69 Skrevet Juni 3, 2013 Rudskogen blir supernajs!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#70 Skrevet Juni 3, 2013 Men når er det? Klarer jeg å bli ferdig med Passaten kanskje!? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#71 Skrevet Juni 3, 2013 31 august te 2 september. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#72 Skrevet Juni 3, 2013 Tusen takk for all hjelp til å gjøre dette til ett knalltreff! Noen av dere gjorde en knalljobb med å avlaste de få av oss som lagde treffet og skal vite vi setter vannvittig pris på det. Vi sees til høsten på Rudskogen for enda mer fart og morro Mvh Sjefen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#73 Skrevet Juni 4, 2013 31 august te 2 september. Lørdag til mandag? Takke for et hyggelig treff ja! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#74 Skrevet Juni 4, 2013 Lørdag til mandag? Takke for et hyggelig treff ja! 30aug - 1sep Siste helga i august 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#75 Skrevet Juni 4, 2013 Ny deadline :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...