#1 Skrevet Mars 1, 2013 Årets nyhet! Bli med på årets første treff! (Kun 18min kjøring fra Drammen) NB: Du kan reservere utstillingsplass ved å svare på dette innlegget, vi bruker ditt nickname som midlertidlig registrering. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 1, 2013 Se her ja Dette er stas! Jeg kommer og stiller ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 1, 2013 Kult, dette må jeg få med meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 1, 2013 Jeg blir med. (PS: det er ingen som har nickname lenger på VACN forumet, alle er registrert med fullt navn) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 1, 2013 Da skriver vi opp alle med fult navn:) Har blitt lagt ut på flere forum og der har de nick;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 1, 2013 (endret) Write me up! Jeg vil stille ut! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 1, 2013 Jeg skal stille ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 2, 2013 Hvis jeg får Scirocco'n ferdig så stiller jeg ut! Satser på at den blir ferdig! =D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 4, 2013 http://www.facebook.com/events/230691833738532/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 9, 2013 Er vel fler om kunne tenkt seg og ta turen?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 9, 2013 Jeg er med! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 9, 2013 Tipper jeg skal klare å få med meg en del folk fra telemark jeg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 9, 2013 Godt og høre:)Vi er veldig spent på hvordan dette blir og håper masse folk tar seg en tur for og se og skravle:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 9, 2013 Regner med at jeg kommer bortom en tur med Bobla. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 18, 2013 Satser på dette treffet hvis bil er klar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mars 19, 2013 Godt og høre at dukker opp folk:) Snart bare en måned igjen nå fint om folk gir beskjed om de skal stille ut kommer sånn at vi har litt antydig på hvor mange som kommer og hvor mye vi trenger og kjøpe inn:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mars 20, 2013 Er skrevet en del i planleggingstråden om kolonne og samkjøring så skulle tro det kommer folk Jeg kommer ihvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mars 20, 2013 kommer en tur , stiller også ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mars 20, 2013 Jeg kommer med min nylig kjøpte P&R golf edition satser på at sommerfelger også er på innen den tid Stiller ut Vil man kunne få kjøpt vacn klistremerker og skiltplater på dette treffet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mars 21, 2013 Jeg kommer med min nylig kjøpte P&R golf edition satser på at sommerfelger også er på innen den tid Stiller ut Vil man kunne få kjøpt vacn klistremerker og skiltplater på dette treffet? Skal høre med lokallaget om ordning av dette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Mars 22, 2013 Er ikke fryktelig lenge til nå Dette blir morro! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Mars 22, 2013 (endret) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Mars 22, 2013 Jeg kommer, vil gjerne stille ut! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Mars 23, 2013 Kommer å stiller ut poloen med litt bilstereo, så en plass til meg takk :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Mars 23, 2013 Om vi får lov så tar jeg med skiltplater og stickers som kan selges. Dette går til lokallaget Drammen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...