Aktiv Auto Vårtreff 2013 - 27 April

Anbefalte innlegg

Om vi får lov så tar jeg med skiltplater og stickers som kan selges. Dette går til lokallaget Drammen.

 

Skulle akkurat send pm til deg om dette.Går greit og ta med merker og skiltplater hvis det kommer folk ifra klubben som trenger dette:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir det noen form for bekreftelse på bestilte plasser?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg stiller seff med bil :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg stiller med A7en og kanskje med veteranen om jeg får noen til og kjøre denne. Det er en Audi 72 fra 1967 "coupe".

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må se ann evt trøkk i verkstedet, men skal prøve å få tatt meg en tur med nye T5`n :)

Sciroccoen står i deler enda, så tvilsomt den vil være klar.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Parkeringen vil være aktiv auto for utstillere? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, utstillere skal parkere på Aktiv auto :) Parkering på Eikersenteret er for de som vil besøke oss denne dagen, men som ikke skal stille ut bilen sin.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir det noen form for bekreftelse på bestilte plasser?

 

Alle her som har skrevet har jeg notert ned. Anbefaler g møte tidlig og.Har også en del hint fra andre at de kommer men ikke 100% sikkert. Håper bare det kommer mange biler vi slik at vi får fylt opp plassen g det ikke bare kommer 15stk siden vi har reservert hele området vårt til biler vi skal vise frem g de som vil stille ut. et sted mellom 50-70 biler regner jeg går uten problemer.Skal se litt mer på dette etter påsken

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg stiller! en plass til meg og;D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, har ikke fått med meg det her jeg:)

Melder meg på!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er med! :D

 

Og for at det ikke skal være noen tvil: Skal stille ut. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil også stille! :-D så samt den nye fangeren blir ferdig, men det satser jeg på at den blir! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, har ikke fått med meg det her jeg:)

Melder meg på!

 

Kjøre sammen bortover? :) Siden du er ifra Telemark også :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer også, og vil gjerne ha en plass til å stille ut bilen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tar turen jeg også hvis d fortsatt er plass :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil stille ut også:) Med Golf 2 1988modell. også håper jeg også få meg med den andre bilen min også:) Seat Ibiza Cupra. Viss den er klar innen treffet:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

 

Kommer en tur med uren og stiller den gjerne ut.

 

Terje

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden du er redd for om det blir fylt opp..

 

Når jeg arrangerte forhandlertreff i Drammen for Volvomiljøet kom det ca. 200 biler.

Jeg ville nesten forvente (!) at i en så aktiv og stor klubb som dette, at det kommer minst like mange.

Denne klubben har 10 ganger så mange medlemmer, ikke at det sier seg at det kommer 10 ganger så mange men :):)

 

 

Det er vår, folk er treffkåte og dette er sentralt for de fleste på Østlandet. Så kommer det 50-70 biler blir jeg skuffa! :) Da må det skyldes dårlig vær :P

 

Heier på ett stort og fint treff, bra tiltak er det :):)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer med en mk1 Rabbit eller en mk6 spørs på været!!!!

 

 

Hvem andre herfra skal?????

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden du er redd for om det blir fylt opp..

 

Når jeg arrangerte forhandlertreff i Drammen for Volvomiljøet kom det ca. 200 biler.

Jeg ville nesten forvente (!) at i en så aktiv og stor klubb som dette, at det kommer minst like mange.

Denne klubben har 10 ganger så mange medlemmer, ikke at det sier seg at det kommer 10 ganger så mange men :):)

 

 

Det er vår, folk er treffkåte og dette er sentralt for de fleste på Østlandet. Så kommer det 50-70 biler blir jeg skuffa! :) Da må det skyldes dårlig vær :P

 

Heier på ett stort og fint treff, bra tiltak er det :):)

 

Hehe kommer det 200 biler får vi et problem så god plass tror jeg ikke vi har kommer det 50-70 biler er vi veldig fornøyd i hvertfall:)Vært lite treff i Drammensområde så vi tenkte og prøve for og se hvordan det blir, blir dette bra kommer vi nok til og fortsette med dette hvert år. Vi gleder oss i hvertfall veldig til treffet under 2 uker igjen nå.Blir det dårlig får vi presse folket inn da veit du;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar turen om det ikke blir noe på hadeland og det er plass.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.