#76 Skrevet April 25, 2013 Ta med deg hjula og kom tidlig så fikser vi det:) Takker og bukker Er på plass litt før kl. 9 i så fall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#77 Skrevet April 25, 2013 Jeg kommer med Touranen og Stina med Sciroccoen dersom det fortsatt er plasser. Ser ut som det blir bra treffvær 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#78 Skrevet April 25, 2013 Kommer desverre ikke likevel hit ... Kommer likevel da det ble endringer i planene nok en gang ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#79 Skrevet April 25, 2013 Kommer dessverre ikke da det ble forandringer i planene Terje Hei Kommer en tur med uren og stiller den gjerne ut. Terje 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#80 Skrevet April 26, 2013 Mer info har her du har jo bil og komme med du da:)https://www.facebook.com/events/230691833738532/ Frister ikke å komme med en bil som er nesten halveisfoliert og litt grunnet pluss et interiør som også bare er halveis så ender nok opp på gjesteparkeringen da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#81 Skrevet April 26, 2013 Barn med omgangsyke i huset gjør at jeg ikke får kommet i morgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#82 Skrevet April 26, 2013 ser ut som været holder seg bra nå så da satser vi på en fin dag imorgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#83 Skrevet April 26, 2013 Om det er plass til en mk4 R32 stiller jeg gjerne!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#84 Skrevet April 26, 2013 Om det er plass til en mk4 R32 stiller jeg gjerne!!! Bare og komme det:) - - - Updated - - - Frister ikke å komme med en bil som er nesten halveisfoliert og litt grunnet pluss et interiør som også bare er halveis så ender nok opp på gjesteparkeringen da Kan stå borti kroken med min så blir det ikke så ille du har jo litt av noen felger og vise frem da:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#85 Skrevet April 26, 2013 Bare og komme det:) - - - Updated - - - Kan stå borti kroken med min så blir det ikke så ille du har jo litt av noen felger og vise frem da:) Perfekt!! Krysser fingerne for strålende sol:) stiller til start ca kl. 10! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#86 Skrevet April 27, 2013 Da er jeg på plass strålende sol men litt kaldt, men blir vel bedre utover dagen:) Velkommen skal dere være gleder oss fælt til og se alle bilene og folka:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#87 Skrevet April 27, 2013 Da er vi på vei fra Telemark! våt vei, så må dra fram vaskemaskin etterpå ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#88 Skrevet April 27, 2013 Fikk ikk tatt turen sinden jeg måtte jobbe! Håper det blir ett bra treff 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#89 Skrevet April 27, 2013 Godt vær, godt oppmøte, god stemning og god servering. Meget bra levert av folka på Aktiv Auto. Dette har dem lagt sjela i så her koser vi oss 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#90 Skrevet April 27, 2013 Håper noen kan legge ut en media tråd (bilder) fra treffet. Flott treff og håper det gjentar seg, andre forhandlere har mye og lære :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#91 Skrevet April 27, 2013 Knall bra vær! Og meget bra opplegg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#92 Skrevet April 27, 2013 Veldig bra treff, fint vær og fine biler! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#93 Skrevet April 27, 2013 Takker for bra treff med proff organisering 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#94 Skrevet April 28, 2013 Bilder? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#95 Skrevet April 28, 2013 Takk for et veldig bra treff, lenge siden jeg har sett så mange kvalitetsbiler samlet på et av de mindre treffene, det er morro! Håper dette blir en tradisjon! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#96 Skrevet April 28, 2013 Vil også takke for et veldig bra treff! Særlig stor takk til Sindre for hjelp med å legge om til sommerhjul 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#97 Skrevet April 28, 2013 Her kommer det bilder fra treffet! Hadde glemt minnekortet hjemme, så måtte bruke reserveløsningen som lå i bilen, å da ble det kun plass til 23 bilder, men tok bildet av så mange jeg fikk til! Mye flotte biler, Folkens! VW Bobble by Simonsen_Photography, on Flickr VW Classic's by Simonsen_Photography, on Flickr VW Beetle by Simonsen_Photography, on Flickr Audi TT by Simonsen_Photography, on Flickr Audi TT by Simonsen_Photography, on Flickr VW Passat by Simonsen_Photography, on Flickr VW Golf MK4 R32 by Simonsen_Photography, on Flickr Audi A4 by Simonsen_Photography, on Flickr Skoda Superb by Simonsen_Photography, on Flickr VW Golf MK6 R-Line by Simonsen_Photography, on Flickr VW Scirocco by Simonsen_Photography, on Flickr VW Jetta by Simonsen_Photography, on Flickr Skoda Fabia Monte Carlo by Simonsen_Photography, on Flickr Skoda Octavia by Simonsen_Photography, on Flickr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#98 Skrevet April 28, 2013 Ble litt mørke bilder, men håper de ble brukans! Irriterende at minnekortet ble glemt! VW Passat CC by Simonsen_Photography, on Flickr Skoda Octavia RS by Simonsen_Photography, on Flickr Skoda Octavia RS by Simonsen_Photography, on Flickr - - - Updated - - - VW Passat by Simonsen_Photography, on Flickr VW Passat & VW Golf MK6 by Simonsen_Photography, on Flickr VW Golf MK6 R-Line by Simonsen_Photography, on Flickr IMG_2005 by Simonsen_Photography, on Flickr Audi A7 by Simonsen_Photography, on Flickr Audi Med V8 by Simonsen_Photography, on Flickr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#99 Skrevet April 28, 2013 Vil også takke for et veldig bra treff! Særlig stor takk til Sindre for hjelp med å legge om til sommerhjul Bilen din var en av mine favoritter - så enkelt og riktig, samtidig som det er anvendelig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#100 Skrevet April 28, 2013 håper det blir til neste år også, kunne ikke i år desverre. Måtte kjøre forbi og "se" mens jeg var forbi i farta. Flotte bilder dere har tatt av mange kule biler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...