Anbefalte innlegg

Noen som har et prosjekt til salgs? Helst komplett bil som ikke er opprusta.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan vurdere å selge prosjektet mitt, se link i signatur. Får i så fall med delebilen, original gti16v.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal se igjennom prosjektet ditt:-) Prisantydning?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synd det er automat, prisen er for høy med tanke på km.stand, men takk for tilbudet :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er inkludert også årsavgift for 2013 og ny EU kontrol i prisen. Uten årsavgift og ny EU kontrol prisen kan bli mindre.:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synd det er automat, prisen er for høy med tanke på km.stand, men takk for tilbudet :)

KM-stand har ingenting å si på en så gammel bil, eller nyere en sådan. Det er kun vedlikehold og pleie som har noe å si, sånn jeg ser det.

 

Har en 4-dørs Sport du kan få kjøpe. Rød av farge. 15 000,- sånn den står, og 24 000,- ferdig EU-OK, polert og med renset interiør. 1.8, med km rundt 170-180k km (husker ikke helt).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener også at km stand har lite å si, er tøft med under 100k, men ellers ingen forsjell, de forfaller likemye av å ikke bli kjørt.

Golf 2 har økt en del i pris siste par årene, før kunne du få en brukandes bil for 5-8k, nå må du opp i 15 for tilsvarende...

 

Har en kompis som skal selge sin tornadorøde 3dørs 1,6td 90modell.

Gikk ikke gjennom eu sist pga indre styreledd, har stått i tørr garasje siden uten at noe har blitt gjort med styreleddet... har også lånt bort speilene og røykbegrenserpinnen.

 

Er kjørbar på røde skilter, og det er lite rust bortsett fra en framskjerm...

Den går for bud rundt 8k, lite som skal til for å få den på veien igen, men tid og penger brukes på audi der igården nå...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal se igjennom prosjektet ditt:-) Prisantydning?

 

Du får ta kontakt hvis du er interessert, så blir vi nok enige :rolleyes:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veit om en hvit Golf 2 bensin, 3 dørs med 90 fangere. Gti interiør i stoff. Den må på EU kontroll, og vises hos biltilsynet pga ikke godkjent senk, er original nå. Selges for 4000,- uten omreg og årsavgift.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vurderer å selge reservebilen min. 1990 mod CL syncro med 3 dører. 1p motor m 98hk.

 

hvit+syncro+sladd.JPG

 

hvit%20syncro%20sladd2%20%28Large%29.JPG

 

Følger med "ny" rustfri bakluke, panser i hvit og girkasse.

 

Tilnærmet ubrukte orginalbremser kan også følge meg.

 

Får jeg et akseptabelt bud kan bilen hentes litt utpå våren. Den står lagret et stykke inn på en låve.

 

90705849

Andreas

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan være lurt å skrive hvilken prisklasse du leter i :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.