#1 Skrevet Mai 10, 2005 Sakset fra http://www.nafmotorsport.no NAF Motorsport Ålesund har fått en del henvendelser rundt å arrangere Street legal - løp i Ålesund regionen. Vi ønsker å komme i kontakt med personer som er interrissert i å få dette til under organiserte former... Vi innviterer derfor til Møte torsdag 12. Mai - 05, kl. 20.00. Møtet vil bli avholdt i lokalene ved Ålesund Motorstadion. Kjenner du personer som "brenner" for dette så gi dem et hint. Amcar klubber etc. Skulle det være god respons rundt dette ønsker vi å arrangere to løp i sesongen 2005, et "prøveløp" og et løp som inngår i Bilsport Superweekend 2005. Alle Motorsport interesserte ønskes velkommen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 10, 2005 Møt opp karer !!! Hadde vært artig å fått nokke slikt til byen......... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 11, 2005 hvor skulle man arrangert dette da? innfarten?? :D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 11, 2005 hvor skulle man arrangert dette da? innfarten?? :D Har vært ymta frempå om første delen av Brusdalen.....fra store-rundkjøringa å innover. Da kan man lede trafikken ned avkjørselen ved Plantasjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 11, 2005 Det er vel akkurat det som skal diskuteres i morgen. Det er egentlig ikke så mange steder som er egnet i nærleiken her.... Så alle forslag er hjertlig velkommen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 11, 2005 E møte opp e ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 11, 2005 E skal på styremøte kl 2000 så e kommer uansett hehe!! Hadde vært artig å fått til nokke slikt her i byen. Akkurat den parsellen på Brusdalen e jo heilt topp. Med den lomma rett oppafor Volvo til å snu på osv osv.........ikke problem å lede trafikken inn på den veien andre plassa. På og avkjøring ved Plantasjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 11, 2005 Det hadde jo vært et genialt sted ja ( og et av de eneste jeg har kommet på ) Så da spørs det bare om vegvesenet synes det er like genialt, hvis det ikke kommer opp flere smarte plasser... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 11, 2005 Det e vel omtrent eineste plassen heromkring som har lang nok bremsestrekning.............ikke reint få meter som påkreves etter boka til NBF. Liksom ikke bare å måle opp 201 meter å thats it,skal jo bremses ned igjen også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 11, 2005 Dette høres jo kult ut, stein klar for noe sant. Den strekningen er faktisk den eneste jeg også kommer på i farten, men det sier vel kanskje mere om meg en noen andre Møt opp karer... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 11, 2005 Dette høres jo kult ut, stein klar for noe sant.Den strekningen er faktisk den eneste jeg også kommer på i farten, men det sier vel kanskje mere om meg en noen andre Møt opp karer... Egentlig sier ikke det så mye om deg ( håper jeg) for det er som sagt noe av den eneste plassen jeg kan komme på også og jeg har tenkt på dette i flere år 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 11, 2005 Bare å møte opp å luft idea folkens!!! Planen e å arrangere to slike løp i år...... Kanskje vi klare å slå BMW-gutta nedi støvlane på nokke slikt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 12, 2005 Nå er det under 2 timer igjen til møtet starter så til de som ønsker at noe sånt skal gå av stabelen i Ålesund: putt ræva dit kjeften er i kveld:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 12, 2005 "Alle" syter jo å klager at det skjer så lite i motormessig sammenheng. No har dokke sjansen til å gjøre nokke med det..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mai 12, 2005 Ja og når NMÅ arrangera autoslalom, kor e alle folka da ? Jauda da står dei og ser på.. Alltid ei "unnskyldning" på lager for å sleppe å bruke bilen.. Og bilane e parkert laaaangt borte på parkeringa.. Nei det e berre å møte opp! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mai 12, 2005 Ja og når NMÅ arrangera autoslalom, kor e alle folka da ? Jauda da står dei og ser på.. Alltid ei "unnskyldning" på lager for å sleppe å bruke bilen.. Og bilane e parkert laaaangt borte på parkeringa.. Nei det e berre å møte opp! E har iallfall ei god unnskyldning Peder,e e jo med å arrangere det. Sitte også i styret i NMÅ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mai 12, 2005 E har iallfall ei god unnskyldning Peder,e e jo med å arrangere det. Sitte også i styret i NMÅ Det e han Tim også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mai 14, 2005 Terje Rønning reagerte på at det ikke blei diskutert å arrangere street legal andre plassa. Sendte en mail til Daggen om det å fikk ditte til svar : "i forkant av møtet sa guttane fra Herøy klart fra at de kun ble med hvis løpet ble der ute... I går var der ingen andre en dem som kunne vær med arrangør, alt hadde falt på oss. Og vi har nok å styre med.... Flere møter vil det bli " Amcar-gutta utpå sære/søre luten har jo mange som kan hjelpe til med å arrangere et slikt løp. Så pr dags dato så ser det ut som at det vil bli der ute. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...