Ålesund: Møte ang. Street Legal 12. mai

Anbefalte innlegg

Sakset fra http://www.nafmotorsport.no

 

NAF Motorsport Ålesund har fått en del henvendelser rundt å arrangere Street legal - løp i Ålesund regionen.

 

Vi ønsker å komme i kontakt med personer som er interrissert i å få dette til under organiserte former... Vi innviterer derfor til Møte torsdag 12. Mai - 05, kl. 20.00. Møtet vil bli avholdt i lokalene ved Ålesund Motorstadion. Kjenner du personer som "brenner" for dette så gi dem et hint. Amcar klubber etc.

 

Skulle det være god respons rundt dette ønsker vi å arrangere to løp i sesongen 2005, et "prøveløp" og et løp som inngår i Bilsport Superweekend 2005.

 

Alle Motorsport interesserte ønskes velkommen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møt opp karer !!! Hadde vært artig å fått nokke slikt til byen.........

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvor skulle man arrangert dette da? innfarten?? :D :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvor skulle man arrangert dette da? innfarten?? :D :D
Har vært ymta frempå om første delen av Brusdalen.....fra store-rundkjøringa å innover. Da kan man lede trafikken ned avkjørselen ved Plantasjen : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vel akkurat det som skal diskuteres i morgen. Det er egentlig ikke så mange steder som er egnet i nærleiken her.... Så alle forslag er hjertlig velkommen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

E møte opp e ! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

E skal på styremøte kl 2000 så e kommer uansett hehe!! Hadde vært artig å fått til nokke slikt her i byen. Akkurat den parsellen på Brusdalen e jo heilt topp. Med den lomma rett oppafor Volvo til å snu på osv osv.........ikke problem å lede trafikken inn på den veien andre plassa. På og avkjøring ved Plantasjen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det hadde jo vært et genialt sted ja ( og et av de eneste jeg har kommet på ) Så da spørs det bare om vegvesenet synes det er like genialt, hvis det ikke kommer opp flere smarte plasser...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det e vel omtrent eineste plassen heromkring som har lang nok bremsestrekning.............ikke reint få meter som påkreves etter boka til NBF. Liksom ikke bare å måle opp 201 meter å thats it,skal jo bremses ned igjen også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette høres jo kult ut, stein klar for noe sant.

Den strekningen er faktisk den eneste jeg også kommer på i farten, men det sier vel kanskje mere om meg en noen andre :nana:

 

Møt opp karer...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette høres jo kult ut, stein klar for noe sant.

Den strekningen er faktisk den eneste jeg også kommer på i farten, men det sier vel kanskje mere om meg en noen andre :nana:

 

Møt opp karer...

Egentlig sier ikke det så mye om deg ( håper jeg) for det er som sagt noe av den eneste plassen jeg kan komme på også og jeg har tenkt på dette i flere år :confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare å møte opp å luft idea folkens!!! Planen e å arrangere to slike løp i år...... :) Kanskje vi klare å slå BMW-gutta nedi støvlane på nokke slikt : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er det under 2 timer igjen til møtet starter så til de som ønsker at noe sånt skal gå av stabelen i Ålesund: putt ræva dit kjeften er i kveld:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

"Alle" syter jo å klager at det skjer så lite i motormessig sammenheng. No har dokke sjansen til å gjøre nokke med det.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja og når NMÅ arrangera autoslalom, kor e alle folka da ? Jauda da står dei og ser på.. Alltid ei "unnskyldning" på lager for å sleppe å bruke bilen.. Og bilane e parkert laaaangt borte på parkeringa.. Nei det e berre å møte opp! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja og når NMÅ arrangera autoslalom, kor e alle folka da ? Jauda da står dei og ser på.. Alltid ei "unnskyldning" på lager for å sleppe å bruke bilen.. Og bilane e parkert laaaangt borte på parkeringa.. Nei det e berre å møte opp! :)
E har iallfall ei god unnskyldning Peder,e e jo med å arrangere det. ;) Sitte også i styret i NMÅ :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

E har iallfall ei god unnskyldning Peder,e e jo med å arrangere det. ;) Sitte også i styret i NMÅ :)

 

Det e han Tim også ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Terje Rønning reagerte på at det ikke blei diskutert å arrangere street legal andre plassa. Sendte en mail til Daggen om det å fikk ditte til svar :

 

"i forkant av møtet sa guttane fra Herøy klart fra at de kun ble med hvis løpet ble der ute...

I går var der ingen andre en dem som kunne vær med arrangør, alt hadde falt på oss. Og vi har nok å styre med....

Flere møter vil det bli "

 

 

Amcar-gutta utpå sære/søre luten har jo mange som kan hjelpe til med å arrangere et slikt løp. Så pr dags dato så ser det ut som at det vil bli der ute.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.