Agder: Noen av dere som har sett min 200 20v?

Anbefalte innlegg

Gamlebilen min ble for ca et år siden solgt til en "eldre" herremann fra Kristiansand. Etter å ha angret på den avgjørelsen utallige ganger, og hatt noen våte drømmer om den i det siste sjekket jeg med autosys light idag og bilen var til min store overraskelse avskiltet. Litt rart iogme at den var i skikkelig god stand og sist eu-godkjent i Juli ifjor.

 

Her er et bilde av den, men ikke med disse felgene.

200.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke for å ødelegge tråden. Men hvorfor satt du bakhjula oppå kanten der? =) Litt kjapp i vendigene? =)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kompisen min parkerte først, og gjorde det. Så da hermet jeg. :D

 

Aner ikke hvorfor han gjorde det..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva var reg-nr på quattroen? Kanskje det kan hjelpe noen å kjenne den igjen...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regnr DD95301

 

Den ble altså solgt til KrSands området, og på autosys står det KrSand og omegn som mulige kontrollstasjoner og.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gammel tråd og gammelt medlem, men bilen har blitt lokalisert i en garasje i Kristiansands-området og blir hentet av en kompis av meg iløpet av en ukes tid. :)

Den har fått seg en liten trøkk i front, og har stått stille i 6-7år, så den krever nok en del kjærlighet før den er på veien igjen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Morro når man finner igjen gamle flammer! :D

Er selv nysgjerrig på hvorfor to av mine tidligere biler har blitt avskiltet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.