#1 Skrevet Mai 10, 2005 Gamlebilen min ble for ca et år siden solgt til en "eldre" herremann fra Kristiansand. Etter å ha angret på den avgjørelsen utallige ganger, og hatt noen våte drømmer om den i det siste sjekket jeg med autosys light idag og bilen var til min store overraskelse avskiltet. Litt rart iogme at den var i skikkelig god stand og sist eu-godkjent i Juli ifjor. Her er et bilde av den, men ikke med disse felgene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 10, 2005 Ikke for å ødelegge tråden. Men hvorfor satt du bakhjula oppå kanten der? =) Litt kjapp i vendigene? =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 10, 2005 Kompisen min parkerte først, og gjorde det. Så da hermet jeg. Aner ikke hvorfor han gjorde det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 10, 2005 Hva var reg-nr på quattroen? Kanskje det kan hjelpe noen å kjenne den igjen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 11, 2005 Regnr DD95301 Den ble altså solgt til KrSands området, og på autosys står det KrSand og omegn som mulige kontrollstasjoner og. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 11, 2013 Gammel tråd og gammelt medlem, men bilen har blitt lokalisert i en garasje i Kristiansands-området og blir hentet av en kompis av meg iløpet av en ukes tid. Den har fått seg en liten trøkk i front, og har stått stille i 6-7år, så den krever nok en del kjærlighet før den er på veien igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 11, 2013 Morro når man finner igjen gamle flammer! Er selv nysgjerrig på hvorfor to av mine tidligere biler har blitt avskiltet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...