Agder: Hvem skal til Våler?

Anbefalte innlegg

Telt blir det ivertfall om du ikke har bestilt til nå tenker jeg, men trengs det primus? Trokke det, om du ikke skal ha kaffe på morran da? Det hakke jeg tenkt på :) De selger mat på stedet... Kveldsmat på lørdagen i regi av klubben tror jeg...

 

Gleder seg nåja:D

Husk at maten denne gang blir servert på Haslemoen! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den gjør vel det ja, det er jo typisk nok det:) Maten serveres vel etter øl inntak hos de fleste oppegående den da? vet du når maten er der Kjetil?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den gjør vel det ja, det er jo typisk nok det:) Maten serveres vel etter øl inntak hos de fleste oppegående den da? vet du når maten er der Kjetil?

Maten er kl 20.00 på lørdag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det blir nok litt grilling isteden på meg i år...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det tror jeg jaggu det blir på meg og Per, får hygge vårs ved banen tenker jeg, ergret meg i fjor når ikke jeg fikk med meg Heides små "fakter" :D:D:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg slutter meg til grillinga.. skal vi fra agder finne en plass å slå leir sammen slik at skrønene kan versere over grillen godt utover natten :) ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg slutter meg til grillinga.. skal vi fra agder finne en plass å slå leir sammen slik at skrønene kan versere over grillen godt utover natten :) ?

 

Nå skal ikke jeg innover, men kjenner jeg gutta rett blir det også i år slått opp diverse telt og banner på et passende område.

 

Se etter treffets høyeste banner så tenker jeg du finner gutta... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det tror jeg jaggu det blir på meg og Per, får hygge vårs ved banen tenker jeg, ergret meg i fjor når ikke jeg fikk med meg Heides små "fakter" :D:D:D

 

Grilling høres bra ut, Per. Stiller meg på den jeg også.

Gleder meg sykt.....

 

Avreise fra Arendal, Trond? når?

 

Thor!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal vi si halv elve da, så er vi igang litt tidlig? Egentlig helt greit at ikke det er veldig mange biler med i kolonnen siden det da fort tar endel lenger tid:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal vi si halv elve da, så er vi igang litt tidlig? Egentlig helt greit at ikke det er veldig mange biler med i kolonnen siden det da fort tar endel lenger tid:)

 

Den er grei Trond. Da kjører jeg/evt vi fra Kristiansand i Halv ti tia da. Så har vi litt å gå på Jeg/vi og.

Møtes med harebakken da eller? Må vell være det greieste. Jeg gidder ikke forville meg inn i en så vanskelig by dessverre ;)

 

Kollone med bare S biler. Sukk. Er redd dere må vente en del på meg da :D Har dere noe walkie? Jeg har et sett. Tenkte bare det er litt enklere å holde kontakten underveis.

 

Thor!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Walkie er kjekt å ha med, Trond har også, så når vi (jeg og Trond) kjørte til Sigdal så var det skravling hele veien :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

gleder meg som en unge jeg :) bil, øl og pølser til langt på natt sammen med likesinnede : ja : hva skal man ha med ? egen grill? har dere et fellestelt eller ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har anskaffet et 6x3 meter Partytelt, mulig vi finner en tønnegrill der inne, hvis ikke så blir det vanlig grill, engangsgrill eller noe slikt. Husk å ta med campingstol!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har anskaffet et 6x3 meter Partytelt, mulig vi finner en tønnegrill der inne, hvis ikke så blir det vanlig grill, engangsgrill eller noe slikt. Husk å ta med campingstol!

 

jettaen blir fullastet med stoler og annet sjit :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du stikker med på "kolonnen" inn du og da eller Thor Inge?

 

Harebakken er greit Thor Arne.. Jeg har og ett sett walkie`s ja, kjekt det..

 

Meeeen, det er jo foreløpig bare en S da, og det er min....

 

I år klarer jeg sikkert å holde rekka!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trodde Johann skulle være med? Vi må jo Tennvæske.......

 

Jeg tar med Walkie jeg også så har vi to sett om det skulle være noe.

 

Campingstol,øl,grill,og masse godt humør medbringes også :D

 

Jeje..... Snakez!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du stikker med på "kolonnen" inn du og da eller Thor Inge?

 

Harebakken er greit Thor Arne.. Jeg har og ett sett walkie`s ja, kjekt det..

 

Meeeen, det er jo foreløpig bare en S da, og det er min....

 

I år klarer jeg sikkert å holde rekka!

 

grunnet fullt av uferdige prosjekter, så bllir jeg passasjer med thor arne. mao i kolonnen :) 2 liter med ivelandsvann skulle vel holde for helga..

 

Edit: Staaart : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det noen som vet hvor langt det er fra oslo til våler???? jeg er nemlig i oslo til helga!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det noen som vet hvor langt det er fra oslo til våler???? jeg er nemlig i oslo til helga!!!

 

Bjørn Badowski hadde svaret på dette i en annen tråd her:

 

Fra Oslo (Helsfyr) til Vålerbanen via Elverum:

164 km, beregnet reisetid 2:19:03

Bedre vei, men også mer trafikk særlig på ettermiddagen vil jeg tro.

 

Fra Oslo (Helsfyr) til Vålerbanen via Kongsvinger og Flisa:

163 km, beregnet reisetid 2:29:34

Litt dårligere vei, mer svingete, men har nok litt mindre trafikk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.