#1 Skrevet Mars 16, 2013 Noen som har liggende tåkelys som passer i s4 b5 fanger eller evt har link til noen som passer på ebay? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 17, 2013 Slike? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 17, 2013 ja, er slike 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 17, 2013 Trur ikke de passe i s4 fanger tror det der er til en facelift :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 17, 2013 Står fra 6/99- i min katalog 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 17, 2013 Tror det er slike fester om jeg ikke husker feil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 17, 2013 Veil kr 744,- pr stk - etter klubbrabatten blir det kr 632,- inkl mva pr side. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 17, 2013 Hva følger med i pakken da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 17, 2013 Dette er lamper, om du skulle ha knust din originale, ikke et "ettermonterings sett". 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 17, 2013 Som Vegar sier så er dette til facelift A4 fanger S4 ser slik ut: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 17, 2013 hvor mye koster disse på møller/sulland? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 17, 2013 Har du noen originalnummer på disse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 17, 2013 Har du noen originalnummer på disse? 8D0941700C 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 17, 2013 Har du link til disse Julian eller må jeg på møller? Begynner å bli lei av "tomrommet" i fangeren nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 17, 2013 Om du har prefacelift s4 fanger passer disse runde som jacob viser til. Om du har facelift fanger må du ha disse avlange som julian viser til, eller så kan du få kjøpt braketter så du kan få montert disse runde, men da må du også bytte ut dekslenne rundt, som også da må lakkeres. De avlange på møller (facelift) koster rundt 2500kr stk, men de har dem også på nbs for 1250kr stk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mars 17, 2013 Jeg finner ikke noe fra mine leverandører på det originalnummeret 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mars 17, 2013 Jeg har pre facelift fanger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mars 17, 2013 Om du du da har helt runde hull i dekslenne og skruehulenne er like kan du bruke de jacob viser til. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...