Anbefalte innlegg

Noen her som har kjennskap til S Line Auto ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel har iallefall kjøpt en bil der, hva lurer du på?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel har iallefall kjøpt en bil der, hva lurer du på?

 

Lurte generelt på erfaringer med disse jeg. Vurderer å handle bil der !

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sandven AS har kjøpt seg inn der for et par år siden , så seriøsiteten er det ingen ting å si på. Jeg kan jo ikke svare for andre enn meg selv, kjenner og til ene selgeren der fra før. Jeg kjøpte A5 min der i fjor sommer og det gikk helt greit uten noe tull. Bilen hadde fått noen merker under transport til Norge men dette ble jeg gjort oppmerksom på når selger ringte for å si at bilen var kommetog det ble fikset problemfritt. Tommelen opp fra meg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sandven AS har kjøpt seg inn der for et par år siden , så seriøsiteten er det ingen ting å si på. Jeg kan jo ikke svare for andre enn meg selv, kjenner og til ene selgeren der fra før. Jeg kjøpte A5 min der i fjor sommer og det gikk helt greit uten noe tull. Bilen hadde fått noen merker under transport til Norge men dette ble jeg gjort oppmerksom på når selger ringte for å si at bilen var kommetog det ble fikset problemfritt. Tommelen opp fra meg

 

Det høres jo bra ut !

Greit å forhøre seg litt, før man evt. handler :)

Takk for tilbakemeldingene !

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vurderte dem flere ganger i 2012 i forhold til Polo og A6 allroad men da jeg er spesielt satt opp i forhold til utstyr kunne de ikke skaffe biler til meg. Oppfattet dem som seriøs da ihvertfall og har ikke registrert noen som er misfornøyd. En kollega kjøpte en X5 der for noen år siden, han var sint som en fele når han skulle hente bilen men etter noen timer var alt på stell. Så de har evnen til å fikse opp når kundene er misfornøyd også og det er jo veldig bra.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kamerat kjøpte seg en BMW e90 325d der og han var veldig fornøyd med dem såvidt jeg vet:) han var ikke like fornøyd med å miste lappen over fjellet på vei tilbake til Oslo da, men det var jo ikke deres feil:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har også handla bil der. Greie og seriøse karer!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har også gode erfaringer, ble merket skade etter ei stund, men det ordnet de opp.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.