#1 Posted March 23, 2013 (edited) Noen som har tenkt seg bortover på aktiv auto treffet 27 April, og som kunne tenkt seg å kjøre sammen nedover? 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#2 Posted April 9, 2013 Mulig mulig, spørs på været da!!! Om det blir gammel eller ny golf!!! 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#3 Posted April 9, 2013 Kjøre samlet????? Så det var noen flere fra området som skulle!!!! 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#4 Posted April 9, 2013 Prøve å få sammlet opp så mange som mulig Er ikke alt for lenge til nå 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#5 Posted April 10, 2013 Må vi få til.... Jeg er klar,,,, 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#6 Posted April 10, 2013 Det hadde vert artig det, men ser ikke ut som om det er så mange herifra som skal 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#7 Posted April 10, 2013 Joacim Aamodt skrive han skal på treffet??? - - - Updated - - - Fra skien 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#8 Posted April 10, 2013 Skulle gjerne vært med, men skal til Oslo denne helgen på konsert. 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#9 Posted April 10, 2013 Skulle svippa innom da, Even 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#10 Posted April 14, 2013 Skal vi møtes på moheim i 08.00 tiden, på lørdag den 27ende? 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#11 Posted April 14, 2013 Jeg er klar!!!! 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#12 Posted April 15, 2013 Det er konge! 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#13 Posted April 15, 2013 Har du no mer info om dette treffet eller? 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#14 Posted April 15, 2013 (edited) Joacim Aamodt skrive han skal på treffet??? - - - Updated - - - Fra skien Joda jeg slenger meg på jeg:) 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#15 Posted April 15, 2013 Har du no mer info om dette treffet eller? Sjekk linken Magnus: http://forum.vacn.no/showthread.php?252983-Aktiv-Auto-V%E5rtreff-2013-27-April Absolutt ett treff som er verdt å få med seg 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#16 Posted April 21, 2013 Er alle som skal være med fra Telemark enige om og møte opp på moheim litt føre 8 så vi får dratt i 8 tiden? Jeg er ikke helt sikker på Åssen veiene er bortover der, så greit å ha litt god tid Hvor mange blir vi forresten? Er det bare meg, Joakim og Terje som skal fra Telemark? Blir Hvertfall en konge tur gutta 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#17 Posted April 21, 2013 Kaaaansje jeg henger meg på!! 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#18 Posted April 21, 2013 Bare å hive seg på Jo fler, jo bedre 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#19 Posted April 23, 2013 Statoil skal det være på første post. 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#20 Posted April 23, 2013 Så denne her i går da!!! http://forum.vacn.no/showthread.php?255313-V%E5rm%F8nstring-p%E5-bilmuseet-i-Horten-L%F8rdag-27-april Det hadde jo vært bra med et lokalt nabotreff!! Men er vell satt av dagen på Aktiv Auto??? 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#21 Posted April 23, 2013 Blir nok aktiv auto på meg Er jo ett treff i Tønsberg 28 April Så 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#22 Posted April 26, 2013 Er folk klare til i mårra? 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#23 Posted April 26, 2013 Nope! ble jobbhelg på meg! caching$$$$$$$$ 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#24 Posted April 26, 2013 Ah.. Kjedelig, men fornuftig! 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#25 Posted April 26, 2013 Bilen er vasket, polert og striglet.. Så kom jentungen hjem med feber og begynt å kaste opp.. Så jeg kommer om formen blir bedre!!! Med på søndag da,,,, 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...