Vestfold: Noen lakkerere her?

Anbefalte innlegg

Noen er som har utstyr og kompetanse for å ta en mindre lakkeringsjobb? (Helst i nærheten av Sandefjord) Skal bytte bakluke som må lakkes, samt at det av ukjente grunner har flasset av lakk et par stedet på førerdøra så skulle derfor også hatt lakkert denne. Hellakkering frister, men tror nok ikke lommeboka mi liker det :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du skal ha det billig (og bra) så kan jeg anbefale det billigste jeg fant i Larvik (feil by, men det er ikke så langt da) = T.Andersen billakkering ved Skagerak nedenfor Nordbyen........

Men eneste jeg vet om i Sfj er Lunds ved tempo og evt en ved Bakke i Kilgata......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Halla Tommy..

 

Hør med de som holder til bak i kilgata, husker ikke hva de heter men de er flinke og "billige" :-)...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Næmmen. Mr. Grønlund, jo :) Lenge siden nå, gitt. Ser deg stadig vekk og hilser som en mann som hilser uten respons! Kjører en gullfarget A100 Avant - kanskje du kjenner meg igjen neste gang ;)

 

Hvor i Kilgata? Kanke si jeg har sett noe lakkeringsverksted der? : klø :

De lakkerer ikke tilfeldigvis svart? (gjerne også andre farger) :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Næmmen. Mr. Grønlund, jo :) Lenge siden nå, gitt. Ser deg stadig vekk og hilser som en mann som hilser uten respons! Kjører en gullfarget A100 Avant - kanskje du kjenner meg igjen neste gang ;)

 

Hvor i Kilgata? Kanke si jeg har sett noe lakkeringsverksted der? : klø :

De lakkerer ikke tilfeldigvis svart? (gjerne også andre farger) :)

 

He he ja det er noen år siden sist tror jeg.. Hilse på deg før nå du hadde denne røde håra audien, men kan ikke si jeg har sett det i no gullfarga Audi .. hmmm

 

Ligger bak der hvor strømøy holdt til før. Og det hvor radio torshammer eller hva det nå heter holdt til... Ja de har mange fine farger de, tror de har svart ja ;-)!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De heter Karosseriservice A/S...............

 

De lakker litt for Møller Sfj. også tror jeg.....

 

mvh

RS

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Inn i en bakgård liksom? I såfall lakket de Supraen min for noen år siden, men selv om det ble temmelig bra på flatene, var jeg ikke helt fornøyd.. Kom noe 'mark' ganske fort, og jeg har litt lakkpest under det venstre vinduet.

Er sikkert ikke værre enn andre sjapper rundt omkring! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Inn i en bakgård liksom?

 

Jepp!

 

mvh

rs

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.