Tråden for de som har ett sted og leie ut eller ønsker og lei grarasje/verksteder o.l

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Med planer om å kjøpe av en ektra bil for å skru, pusse og pleie så er jeg på utkikk etter å leie en verkstedplass eller garasjeplass til bilen. Jeg ønsker å ha muligheten til å ha muligheten til å kjøre bilen inn og ut på sommertid som en slags reservegarasje, men vinterlagring/skruplass på vinterstid.

Er det muligheter for bilvask på plassen så er det ett pluss, men ikke noe krav.

 

Er det noen her som har ledig plass og kunne tenke seg å dele denne med meg? Jeg er en sikker betaler og hyggelig skrukamerat!

 

Gi meg beskjed her i tråden, PM, telefon ni fire åtte åtte åtte sju sju en, epostadresse simenokstad(a)hotmail.com

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bump! Fortsatt plass!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

lagde da en tråd for folk som er på jakt etter garasjeplass/verksted eleer ha slikt til leie i stedet for at vi skal ha tusen tråder med ønskes leid/utleid

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

 

Med planer om å kjøpe av en ektra bil for å skru, pusse og pleie så er jeg på utkikk etter å leie en verkstedplass eller garasjeplass til bilen. Jeg ønsker å ha muligheten til å ha muligheten til å kjøre bilen inn og ut på sommertid som en slags reservegarasje, men vinterlagring/skruplass på vinterstid.

Er det muligheter for bilvask på plassen så er det ett pluss, men ikke noe krav.

 

Er det noen her som har ledig plass og kunne tenke seg å dele denne med meg? Jeg er en sikker betaler og hyggelig skrukamerat!

 

Gi meg beskjed her i tråden, PM, telefon ni fire åtte åtte åtte sju sju en, epostadresse simenokstad(a)hotmail.com

 

Beklager seint svar har vært innom en del men ikke sett at du har meldt interesse. Er det fortsatt interesse for dette Simen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

 

Jeg ønsker å leie verksted, eller lager som kan mann bruke som verksted.

 

den må være minimum for to biler, + lagringplass, kontor

 

også må hå god tilgang for biler + parkeringsplass

 

har egen verktøy og plass kan jeg også tilpasse for meg

 

Bur på Løren så er interessert i leie noe i nærheten +3-5km

 

Tel.: 46 37 70 47

 

Takk

 

Tomas

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ønsker leie lokal eller låve i Akershus. Være nære lokal/låve Nittedal eller skedsmo som love bruke sveis og maks 25 kvm. I dag min vw panel i lokal på Sørum. Jeg ble litt lei kjørte ca 20 min til lokal 2-3 gang uken. derfor jeg se etter nære lokal hvor jeg bor.

 

Mail: Volkswagen.atle@hotmail.com (hele tid)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg har som dere kan se i signaturen min gått til anskaffelse av en Golf GTI 16V.

Denne trenger snarlig en plass å stå tørt og trygt. Gjerne sammen med andre biler i klubben.

Ønskes i området Oslo - Vestby.

Gjerne et sted det også er mulig å skru på bilen (mao. stå i ro over litt tid uten å måtte flyttes).

 

Tips og forslag mottas med stor takk!

 

Send gjerne PM! :)

 

Mvh

 

Tommy

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.