vårpuss og litt skruing av bil

Anbefalte innlegg

tenkte å høre om noen var interssert i å bli med på å ha en sosial helg, med litt enkel skruing og polering av biler,

det vil bli tilgang på to løftebukker som kan brukes, og det er plass til mange biler i hall som vi kan vaske og polere biler i?

og det er også mulig og få balansering og omlegging av dekk der da det er dekkmaskin der.

og så er det også mulig og ta med deler til lakkering da det vil bli gjort billig om noen har deler, også hellakkering.

ta gjerne med polerings produkter som dere bruker selv og del erfaring med andre?

det er ikke sikkert alle har en plass å drive på å polere bil og skru så nå er dette en og mulighet?

og det vil bli satt opp grill så vi kan grille og ha det litt hyggelig.

plassen ligger ute på auli ute på haga fra e6 ta av mot Sørumsand adr hagavegen 304

om dette er itressant så er det bare å komme legg til gjerne undre om dere kommer? tenkte da å få dette til til neste helg den.

lørdag den 13.4. om der er nok folk som vil verre med så kan vi ta helle helgen og?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er absolutt ett bra tiltak, men ser ikke for meg att det blir aktuelt og polere når det er kun for en dag. jeg blir i allefall aldri i verden ferdig med en bil på bare en dag. Bruker gjerne 20-40t pr bil utvendig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan sikkert holde på helle helgen fra fredag til søndags kveld om det er ønskelig?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette hørtes spennende ut. Trur ikke jeg har noen planer så å få skrudd litt bil høres bra ut

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er bare å komme jo flere som kommer jo mer moro blir det, ta her er jo et greit tilbud til medlemmer. og medlemmene kan dele skru erfaring og polering med andre medlemmer?

så her er det bare å henge med får dem som ikke kan så mye og.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor mange biler er det plass til inne?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

i den store hallen er det vel plass til veldig mange der er ca 1000 kva og så det er veldig stort, er det to haller til som er plass til biler i kan sikkert plass til alle så vi kan få inn alle som kommer når det gjelder løftebukk så er det to stykker så da er det bare få organisert? kan sikkert få trykt inn dem fleste medlemmene som vil komme det er også lakkhall boks for dem som trenger noe lakkering der da det vil bli lakkerere tilgjengelig der?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan sikkert få trykt inn dem fleste medlemmene som vil komme det er også lakkhall boks for dem som trenger noe lakkering der da det vil bli lakkerere tilgjengelig der?

 

Vil eller vil ikke bli lakkerere tilgjengelig? Litt vanskelig og vite når det er skrevet som ett spørsmål..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er lakker tilgjengelig der, så er det noe som trengs å få lakkert så er det mulig og få gjort det?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva slags sted er det? må man ha med alt verktøy selv?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er en del verktøy der som en kan låne,men om det er mange som skal drive på så kan det bli litt lite så er greit å ta med litt selv da det kanskje det ikke blir nok til alle som skal skru eller polere bil?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjempe lyst å komme å treffe andre medlemer, pluss får jo jobbet ferdig med folierings jobben på bilen. Er jo så typisk at det er akkurat den helgen datteren min har dåp. :o Hvor lenge kan man holde på søndag? Og blir det kanskje felere sånne helger? :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da lurer jeg på om noen kommer til helga?

Er mange som har vert innom tråden.

Skriv gjerne inn om det er noen som kommer.

Skulle tru dette var noe som kom til nytte til medlemmene her inne?

Om det skal bli noe av ta så hadde det vert bra om det kommer en del folk.

Om det passer den helga da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det går heilt ann på hvor populær det blir så kan jeg prøve og få en helg til senere?

Vi kan holde på til ingen orker mere.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da er grillkul kjøpt inn og på plass til helga så får satse på fint vær og mye folk?:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer nok. Når starter du på lørdagen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg skal holde på fra fredag vi har tilgang helle helgen til søndag kvelden til alle er ferdig med d dem holder på med?

jeg begynner vel rundt 9 på morgen på lørdag?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

langt utpå dagen det da. når starter du på fredagen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kommer vel i to tida så om er bare å komme på fredag og om du vil, er vel ca da folk slutter på jobb den dagen så trur det er passe tid og da er det fritt fram hvor lenge en vil holde på fram til søndags kveld.

er bra du vise int på dette her?:) håper på att det kommer mange flere i helgen som vil gjøre noe med bilen sin?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det vaskeplass der?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja du får vaska bilen der det går heilt bra?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da er grillkul kjøpt inn og på plass til helga så får satse på fint vær og mye folk?:)

 

Håper jeg har tid til og ta turen, skulle gjerne lakkert noen speilkapper :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare ta en tur så får du lakkert vettu?

Kommer bile av lokala vi kan bruke i morgen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor ? hele tiden?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Holdt på helt til søndag eller? Skulle montert senkesettet mitt seru, og det lokalet vi skulle stå i har vi ikke lenger, og vi tenkte å skru på søndag :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.