Skal Oslo lokallag ha et treff som tidligere på Møller i Frysja?

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Skal lokallaget arrangere treff i Oslo denne våren?

 

Har gått glipp av dette 3 år nå, så jeg tenkte at jeg og en annen kar skulle klare å få med oss dette, men finner ingen tråd....

 

Thomas.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.

 

Skal lokallaget arrangere treff i Oslo denne våren?

 

Har gått glipp av dette 3 år nå, så jeg tenkte at jeg og en annen kar skulle klare å få med oss dette, men finner ingen tråd....

 

Thomas.

 

ikke på våren nei da Oslo treffet er på sensommeren/høsten men kommer info om Oslo treffet litt senere

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ikke på våren nei da Oslo treffet er på sensommeren/høsten men kommer info om Oslo treffet litt senere

 

Men kan vel slenge sammen ett lite treff på vårparten. Sånn "off the book". Ikke noe premier osv.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men kan vel slenge sammen ett lite treff på vårparten. Sånn "off the book". Ikke noe premier osv.

er vel det vi har mandagstreffet for, men sånn offesielt så blir oslo treffet på sen-sommeren/høsten og angående det treffet vi hadde på MØller Ryen ifjor så fikk vi aldri noe klart svar om de ville før det ble litt i korteste laget så blir nok mest sannsynlig ett liggnende treff hos dem til høsten en gang også i tillegg til at Møller Ensjø også kunne tenke seg og ha noe liggnende :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.