#76 Skrevet Mai 26, 2005 Hmm, var ikke lamda.. Jammen herregud da mann, hva kan det være da Uansett, jeg har lagt klar hørselværnene, just in case så jeg er klar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#77 Skrevet Mai 26, 2005 Hehe hørselvern i Einser er obligatorisk Huska på vei inn til Essen Motorshow i 96 så kom en Einsergolf med gruppe a eksosanlegg. Begge to som satt i bilen brukte slike fine hørepropp-bøyler Bråkte noe helt sykt den bilen,sikkert ikke bedre at den hadde 175/50-13 dekk. Hylte sikkert bra i 150-160 på autobahn med slike små hjul og gruppe a eksos. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#78 Skrevet Mai 27, 2005 Hehe hørselvern i Einser er obligatorisk Huska på vei inn til Essen Motorshow i 96 så kom en Einsergolf med gruppe a eksosanlegg. Begge to som satt i bilen brukte slike fine hørepropp-bøyler Bråkte noe helt sykt den bilen,sikkert ikke bedre at den hadde 175/50-13 dekk. Hylte sikkert bra i 150-160 på autobahn med slike små hjul og gruppe a eksos. jeg har 2,5" eksos... og hanskerommet fullt av ørepropper!! Avreise kl 1700 skal vi klare også.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#79 Skrevet Mai 27, 2005 "ÅÅÅåååh, for ein strålande mooooooooooorgoooon...." Jada, litt ruskevær, men vi er KLAR for det: rock : :glad::glad: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#80 Skrevet Mai 27, 2005 Joda, klar for å reise men fortsatt ingen sikker reisemåte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#81 Skrevet Mai 27, 2005 Joda, klar for å reise men fortsatt ingen sikker reisemåte Hvis Børge finne ut ka som e gale så kan han bruke Sleden som donorbil såfremt det ikke e nokke vitale dela. Men da må han låne me Golfen isåfall Gidde ikke gå i helga heller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#82 Skrevet Mai 27, 2005 YOYO TW kommer nedover jah men jeg kan desverre ikke komme... hadde store planer, men så klarte skolen å legge 2 eksamener rett etterhverandre rett etter vålertreffet... og da sir d seg selv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#83 Skrevet Mai 27, 2005 YOYO TW kommer nedover jah men jeg kan desverre ikke komme... hadde store planer, men så klarte skolen å legge 2 eksamener rett etterhverandre rett etter vålertreffet... og da sir d seg selv. PinglePinglePinglePinglePinglePinglePinglePinglePinglePinglePinglePinglePinglePinglePinglePinglePinglePinglePinglePingle Terje: Har aldri opplevd at det ikke har vært plass til en ekstra sjel...bare å møte opp mannsterk! Pål: Du har godt av trimmen;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#84 Skrevet Mai 27, 2005 Dag Sverre: Ta med hjelmen hans Pål viss du gidde og har tid !! Vi starta nedover om en time så e rekk ikkje å stikke inn.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#85 Skrevet Mai 27, 2005 Dag Sverre: Ta med hjelmen hans Pål viss du gidde og har tid !! Vi starta nedover om en time så e rekk ikkje å stikke inn.. Var innom tran-jobben hans i stad, men han hadde selvsagt ikke tatt den med seg: rolleyes Men det ordner seg nok på bana, skarru' se... God tur, skrik ut om det er kontroll:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#86 Skrevet Mai 27, 2005 He du et nr så skal e sei fra ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#87 Skrevet Mai 27, 2005 Den e go...da ser vi imorga ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#88 Skrevet Mai 27, 2005 Tar de med skiltplater på treffet?? JEg vil haaaaa..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#89 Skrevet Mai 27, 2005 Skiltplater fåes på Våler-banen, så det gidder jeg ikke ta med... Syns flest mulig kan "hamstre" et par skiltplater og klistremerke til seg selv, så slipper vi så mye mas om det ellers;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#90 Skrevet Mai 27, 2005 Okey...Jeg skal ikke nedover da men.. Hvor mye koster det for en plate da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#91 Skrevet Mai 27, 2005 50 spenn.....jeg kan ta med på neste pizza-møte om du vil... Har bare ny-typen nå, men kan prøve å skaffe gamlesorten om du trenger.. Nå er alt klappet og klart, og vi setter kurs mot Shell....avreise der blir vel rundt 18-19 tenker jeg....... ånei, einar er jo ikke med:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#92 Skrevet Mai 27, 2005 jepp pakket å klar her også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#93 Skrevet Mai 27, 2005 Pål:Du har godt av trimmen;) PØH!!! Eineste trimmen som skal skje her i gården e av Sleden. Mangla stort sett bare turbo no så skal det f*en brette me bli fart over den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...