Ålesund: nokken som ska til våler?

Anbefalte innlegg

jeg og sverre skal hvertfall, bare ralf får fingeren ut av øyet sitt og setter i gang og lakkerer resten av bilen min..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg og sverre skal hvertfall, bare ralf får fingeren ut av øyet sitt og setter i gang og lakkerer resten av bilen min..
Du har ikke vært å sett om han Ralf sitte å drikke sinnabrus på Rorbua da ?? E visst fast gjest der etter det e har forstått av eieren. :) Lykke til dokke som skal nedover da.....e skal KOSE me stort i 70 årsdag på søndagen...... : mad :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser du skrev kl.16 Børge, men tror det er mange som slutter kl.16 og gjerne trenger en halvtime/time på å komme seg hjem og skifte. Jeg for min del kan reise når som helst, men det er jo greiest når flest reiser ilag...

TUR BLIR DET UANSETT:venner:

 

.....eller blir det det? :) |

|

|

|

|

V

bil01.jpg

bil02.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

.........................

bil03.jpg

bil04.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lykke til Sverre.. det går sikkert bra ;)

 

Misunner dere sinnsykt...

 

Eksamenstid er ei bra kvise i toern... : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

|Opprinnelig skrevet av Dag Sverre Skytterholm

Ser du skrev kl.16 Børge, men tror det er mange som slutter kl.16 og gjerne trenger en halvtime/time på å komme seg hjem og skifte. Jeg for min del kan reise når som helst, men det er jo greiest når flest reiser ilag...|

 

Rooootor å e skal reise i 5 tida, rekke å komme se hjem å få dusja å spist litt da

 

Opprinnelig skrevet av pål havnevik

Du har ikke vært å sett om han Ralf sitte å drikke sinnabrus på Rorbua da ?? E visst fast gjest der etter det e har forstått av eieren. Lykke til dokke som skal nedover da.....e skal KOSE me stort i 70 årsdag på søndagen......

 

Heldig du e da :nana:: vinke : men du får jo kake da vertfall ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

|...

Opprinnelig skrevet av pål havnevik

Du har ikke vært å sett om han Ralf sitte å drikke sinnabrus på Rorbua da ?? E visst fast gjest der etter det e har forstått av eieren. Lykke til dokke som skal nedover da.....e skal KOSE me stort i 70 årsdag på søndagen......

 

Heldig du e da :nana:: vinke : men du får jo kake da vertfall ;)

 

ralf drikker sinnabrus stort sett hvor det skulle være, stort sett når det skulle være..

 

men makan til treig type og slurv!

 

hadde han holdt tidsfristen han selv gav seg så hadde jeg sluppet å finne ut I DAG at fremfangeren min ikke passer på festene!!

 

aghhhhh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rooootor å e skal reise i 5 tida, rekke å komme se hjem å få dusja å spist litt da

 

Lekkert...til resten: SKAL VI SATSE PÅ DETTE TIDSPUNKTET DA?

 

Ser mørkt ut med tanke på vær....

Skulle vi trenge et mekkelokale så tar jeg med denne:):

Paviljong-Classic-0.jpg

 

Og HER skal Einar sove:

1.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mye sutring om tidspunktet da.. :P

Ny avreise kl 17, men da reiser vi på slaget!! : pisk :

Ha med parttelt ja, og prosjektor??

jeg tar med lyd

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja dokke får ha en go tur....bilen min blir ikkje ferdi til imorga....å ej gidda ikkje å ha prøve skilt på coupen helit ned dit...oxo er d nesten ingen ting inni den heller....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Avreise kl 17:00, fra Shell Vegsund?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trond: Prøveskilt er fortsatt skilt.....HIV DEG MED: ja : :D

 

Sverre: Reiser du og Pål ned ilag? I hvilken bil? Syns jeg såg Påliti-bilen ble uferdig?

 

Avreise blir kl.17 fra Shell

 

Party-telt og projektor er herved i bagasjerommet;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja ej he veldi lyst å vere me men d er ikkje so behagli å kjøre uten nokke lyd isolering i bilen : rolleyes

Bilde(126)lite2.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

issa... lydisolering e oppskrytt! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingvar, Sigmund og e skal møte han siste fra Geiranger litt over kl 3 på Sjøholt og reise nedover, så dokke når oss vel igjen da nedi dalum en plass ;):)

 

OT: Noken som he en hjelm e kan få låne ei lita stund på bana?

 

Snakka med han Per-O på jobb igår og han sa e kunne få sitte på en tur...aldri vør me på banekjøring før serru!

 

Men e he altså ingen hjelm tilgjengelig..

 

P.S. hjelmen bør ver av typen "tjukk-i-haudet" :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

...Da blir ikke jeg med pga defekt lamda på S4ern...

 

God tur til alle!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okei gutta, ditta her e for dårlig:p

 

TROND:

Som Sindre sier, lydisolering er oppskrytt:D Bare å holde den under 3000 o/min på langkjøring så går det bra..du har vel stereoanlegg?? :)

Jeg fikk sveist sammen eksosen i stad, og det BRUMMET, mildt sagt...rar klang av de endestussene din Pål!!

 

Sindre:

Kommer du nedover?? Hørte snakk om at TW skal kjøre fra Trondheim? Vet du noe?

 

Børge:

Lambda, schmabda.....: pisk :

 

 

EDIT:

Peder: Hjelm er sikkert ikke noe problem å låne et par runder...sjelden alle er på samtidig;)

 

Ser ut som om Tor med ze hammer også smiler til oss i helgen:) yiiiiihaaaa...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg fikk sveist sammen eksosen i stad, og det BRUMMET, mildt sagt...rar klang av de endestussene din Pål!!

 

Va det den eksosen du hadde på når du fresa forbi Dekkmann rundt kl 16.00 idag? Det BRÅKA iallefall :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe har du stjelt dei flotte ovale stussane fra GK ??? Steik det blir ikke billig for de.......dessuten så har vel Børge fått låne lambada-sonden til Einar har e forstått. Einar va bortpå jobb å burna ut siste rest av dekket på Ninja-turtlen sin isted : rock : Fine svarte stripe på plassen på jobb : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Va det den eksosen du hadde på når du fresa forbi Dekkmann rundt kl 16.00 idag? Det BRÅKA iallefall :D

 

Hahaha...jaaaaaa!!: fis ::D

Test-turen min, måtte gi litt gass...

Hadde før rakrør (1 3/4") med Supersprint-potte (Magnum) og det var en "toight" og fin lyd..

Nå ble det 2" rakrør og Simons-potte....BRUMM-brummeti-bruuuumm...;)

Tok litt borti noe varmeskjold på tomgang, men rekker/gidder ikke fikse det nå...

 

 

Som jeg "editerte" i forrige post, hjelm er sikkert ikke noe problem....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg sitter på hos Pål, det er min bil som ikke er ferdig. Dvs, vi ble ferdige med Pål sin nå nettopp. :)

 

 

Trond, pingle! Er MYE mer lydisolering i din enn den vi skal kjøre med!

I tillegg så sitter man stroppet fast i firpunkt, krangler om beinplassen med bur osv osv.. Du har å møte opp på shell :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dag: Nei ej har ikkje stereoanlegg....d er d ej holder på å bygge : rock : baksete er berre tull :rolleye:

 

Sverre: ej sitter i bergen.... : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe har du stjelt dei flotte ovale stussane fra GK ??? Steik det blir ikke billig for de.......dessuten så har vel Børge fått låne lambada-sonden til Einar har e forstått. Einar va bortpå jobb å burna ut siste rest av dekket på Ninja-turtlen sin isted : rock : Fine svarte stripe på plassen på jobb : smil :

 

Hey! Du SA jeg kunne ta de!!! :D

Har bare hatt på ene nå som en nødløsning, men når jeg får på BBS-kitet blir det nok doble ovale blåser:D...har ikke vi motor, så LEKER vi motor....;)

 

Så Børge blir med?? Gut, gut...Gleder meg til imorra, altså...Grillings og pils...aaah... :venner:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dag: Nei ej har ikkje stereoanlegg....d er d ej holder på å bygge : rock : baksete er berre tull :rolleye:

 

Sverre: ej sitter i bergen.... : rolleyes

 

Du kan få låne MP3-spilleren min.......

eller 3M-øreklokker med støy-følsomt nivå, evt. radio:nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan få låne MP3-spilleren min.......

eller 3M-øreklokker med støy-følsomt nivå, evt. radio:nana:

Ja sikkert du!! Nei takke me til mine tran-marinerte radiohørselvern på jobb : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.