Ålesund: nokken som ska til våler?

Anbefalte innlegg

ej lure på ken som ska til våler? å ka ti dei reiser?....ej e der oppe i dei trektene den uka so ej lure på å henge mej med vist ej he fått ny bilen...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann!

Vi er en god gjeng som skal nedover, ja, bare å hive seg med:)

Usikker på når vi vi reiser, bruker å være litt spredt....eller i 2 puljer...

Er vel om morgenen på fredag en gang, og så går det i kose-tempo nedover!

 

Skal du hente ny bil her oppe? Hvilken bil da?

 

Mvh

Dag

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmm....det frister veldig,men har lyst på felger først!! ;)

Er vel ikke noen i nærheten her som har et sett med BBS RS 7x15 liggendes??

 

Vet du om noe Skytterholm?? :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe.....joda herr. Olsvik, har et par sett liggende og slenge, men bruker de for tiden som hageslange-trommel, så de får du ikke......:P

 

Felger eller ei, Våler blir dritbra!

Jeg går fortsatt og venter på senterringene til felgene mine.....hvis jeg ikke får de (eller de ikke passer) blir jeg lei meg:( ...men den triste følelsen forsvinner kjapt etter at grillen har fått fyr på hyttene på Våler ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe.....joda herr. Olsvik, har et par sett liggende og slenge, men bruker de for tiden som hageslange-trommel, så de får du ikke......:P

 

Felger eller ei, Våler blir dritbra!

Jeg går fortsatt og venter på senterringene til felgene mine.....hvis jeg ikke får de (eller de ikke passer) blir jeg lei meg:( ...men den triste følelsen forsvinner kjapt etter at grillen har fått fyr på hyttene på Våler ;)

 

Hageslaaaaange?! : eek :

Har noen på hånden men, har ikke tolmodighet til å vente 2-3 uker...Må jo være noen her som har liggendes?

 

Hva skal du også ha BBS??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe....just messing with you:)

 

Solgte Brocks`a mine i vår til en passelat i Bergen.

Hadde veldig lyst på gullfelger...tror det hadde gjort seg på svart bil..

Alternativet er kvite, som også er fett da..

Så for å teste, kjøpte jeg et par kjipe felger her på forumet (Tidligere eiere: Casper Lian og Morten Skei Bekken:)) pusset de ned, og lakket de opp på egen hånd..ganske simpelt, og det holder nok bare en knapp sesong før lakken preller av:)

Dekka kosta forresten 8x mer enn felgane:D

 

Problemet er at jeg ikke får tak i senterring, men håper dette ordner seg. Spacere måtte også bestilles, da felgen tok borti calipteren (tror felgen var beregnet for BMW eller noe sånt..innpress og alt var helt likt VW da..)

 

Her er prøvemontering av felgen med photoshoppet senking...blir nok ikke så mye når jeg får de på..time vil tell..

 

Under er bildet av felgsettet jeg mest sannsynlig kjører til Våler med for å spare hjullagrene framme:D

 

...og etter å ha sett resultatet, blir det nok innkjøp av Compomotive MO 8x15" i mørk gull neste sesong:)

scirocco.jpg

felg.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir også en pulje som kjører etter arbeidstid på Fredagen. Det regnes da med at denne holder litt høyere tempo. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjett ken som sa ja til 70 årsdag fordi han trodde treffet va helga før da ??? : bh :: bh :: bh :: bh : Kan ikke begynne å trekke me fra 70 årsdagen heller da det e bestilt plass på restaurant osv osv osv..... : gråter ::dødhest::angrygun:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan er værmeldingene utover da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann!

Vi er en god gjeng som skal nedover, ja, bare å hive seg med:)

Usikker på når vi vi reiser, bruker å være litt spredt....eller i 2 puljer...

Er vel om morgenen på fredag en gang, og så går det i kose-tempo nedover!

 

Skal du hente ny bil her oppe? Hvilken bil da?

 

Mvh

Dag

 

 

 

morna! ja trur ej slår mej la me den om morgen ej =)

ja ej ska hente ny bil der oppe....ej e no fra skøye da so d ekje so rart at ej handla bil der oppe...oxo e bilane billigare der oppe en her i bergen! kjøpte mej en touran 2.0 tdi dsg varebil......ska hente bilen den 26mai so d e vel ej som he ferskast bil tenker ej =)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pål: Tosk!

 

Andreas: Aner ikke, men håper det blir bedre enn i fjor ;)

 

Trond: Vet faktisk ikke hvem som skal jobbe og hvem som er slasker som meg den fredagen!

 

-- FOLK KAN KANSKJE POSTE HER NÅR DE VIL REISE?? --

 

Ja, du har uten tvil den ferskeste bilen, men det er jo ikke no å kjøre på bane med:p Men Touran 2.0 tdi dsg skal vistnok være en fantastisk artig bil:)

TWG her reiste jo til Oslo for å kjøpe sin nye Touran, da møller ikke hadde priser i nærheten av hva de klarte....

 

OT: TWG - blir DIN bil klar til Våler?? :D Fått noe i posten i det siste? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dag:

 

Joda, postmannen e ein koselig mann!!!!!

 

Per Åge derimot e ikkje koselig, han har bæsja utover heile badet, gang *2 og boden min.. Han hadde jo god hjelp fra kommunene da, som "plutselig" hadde tetta kloakksystemet sitt... Kommunen va her i heile går da og fikk spylt opp linja si igjen... idag har det vært litt dill med forsikring, kommunen etc.. Skatec har vært og fjerna parketten i begge gang'an samt desinfisert badet, og alt det andre..

Alt i alt ser det ikkje SÅÅÅÅ ille ut da, men men... kunne godt tenkt å me å slippe detta da..

 

MEN det har jo gjort at i ikkje får gjort ferdig bilen te Gatebil treffet i morra (trur i..) også regna det jo selvfølgelig idag..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen he sagt noke om det, men e regna med det e VACN Våler (helga 27.-29.) det e snakk om ??

 

Isåfall så kan e meddele at e, ingvar, sigmund og en kar til fra Geiranger kjøre nedover på fredagen, utpå ettermiddagen engang.. (regna med å ta fri fra middag på fredagen). Veit ikkje heilt enda om det blir Dombås eller Stryn som blir reise-rute, spørs ka han sei han som skal køyre fra Geiranger.

 

Oss ska overnatte på Færder Camping på Flisa, en grei plass med 7 hytte, greit sanitæranlegg, badestrand og greier.. Pluss at oss får kjøre den laaaaaaange (7,2km) rettstrekka både til og fra hytta :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

meen hvem har bestilt sol og sånn???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

meen hvem har bestilt sol og sånn???

Jeg hørte noe om at det var samme karane som bestilte 17. mai været til vår region i år : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Peder: ja d er VACN Våler (helga 27.-29.)

 

ej driv å ska planlegge neste uke ej no....so d hadde vør fint om d va nokken som vist ka ti dei ska reise =) ej vil dra tili for ej gidder ikkje nokke stress.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Peder: ja d er VACN Våler (helga 27.-29.)

 

ej driv å ska planlegge neste uke ej no....so d hadde vør fint om d va nokken som vist ka ti dei ska reise =) ej vil dra tili for ej gidder ikkje nokke stress.....

 

Ja, folk er jo så j***** treig med å finne ut ka tid det blir avreise:)

De jeg har snakket med reiser etter jobb, sikkert i 5-tida (+/-)...jeg slår vel følge med den gruppa....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, folk er jo så j***** treig med å finne ut ka tid det blir avreise:)

De jeg har snakket med reiser etter jobb, sikkert i 5-tida (+/-)...jeg slår vel følge med den gruppa....

 

Skal sørge for at Pål jobber hardt og blir ferdig så vi kan dilte etter! :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal sørge for at Pål jobber hardt og blir ferdig så vi kan dilte etter! :P

 

JEg jobber alltid hardt!

 

Og nå har vi jo snart stoler å sitte i og..

 

Regner med vi reiser i 5 tida eller rundt der.. må jo komme seg fra jobb og innta mat og liknende først.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Avreise for de som skal på jobb den dagen: kl 16 på shell vegsund

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Avreise for de som skal på jobb den dagen: kl 16 på shell vegsund

 

Hastverk eller? folk flest er jo ikke ferdig på jobb klokken fire.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

passer vel bra det?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Avreise for de som skal på jobb den dagen: kl 16 på shell vegsund

 

 

Fordi som ikkje ska på jobb den dagen da? lr e d alle som ska på jobb? :rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hastverk eller? folk flest er jo ikke ferdig på jobb klokken fire.

 

Berre å gjer som me, ta fri fra 12 :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ken som skal nedover igrunn?

Mange som har trekt seg eller??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.