Vesterålen: Nytt treff/møte?

Anbefalte innlegg

Når har folket tid til å møtes? Skal vi ta det neste Onsdag 18. Mai eller ? er mye styr nå i helga å sånn, er ikke noe prob for min del. Men er vel sikkert noen som skal ett eller annet...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når har folket tid til å møtes? Skal vi ta det neste Onsdag 18. Mai eller ? er mye styr nå i helga å sånn, er ikke noe prob for min del. Men er vel sikkert noen som skal ett eller annet...

Ingen problem for mæ å treffes i helga. Egentlig d samme før mæ. E opptatt tirsdag 19-21, torsdag 19-21, lørdag 10-13, søndag 10-13. Etter min vurdering, e onsdaga å søndaga best ! Kom me innspell, dåkker andre oxo. Ikkje vær sjenert, ingen som bit her :rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

både onsdag å søndag e heilt greit før mæ :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stem på onsdag 18mai.

 

Hans J: Fikk snekra et varmeskjold på luftfilteret i går kveld blei ikkje så gæli :)

Bytta å ut dumpen me den Forge ventiln som æ hadde før, blei mykkje bedre, men d vesste vi vel alle......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stem på onsdag 18mai.

 

Hans J: Fikk snekra et varmeskjold på luftfilteret i går kveld blei ikkje så gæli :)

Bytta å ut dumpen me den Forge ventiln som æ hadde før, blei mykkje bedre, men d vesste vi vel alle......

Det skal se ordentlig ut i motorrommet ? :) hehe.. Hva har du brukt, sølvpapir ? : haha : Er det Forge 007 ? Klart det blir bedre med resirk.. Bare Per Arne igjen ! :) (wosh,wosh,wosh)

 

Per Arne , er du her ?

 

Onsdag 18. mai, er herved satt av til klubbkveld ! ALLE som er med i VACN Vesterålen møter. Gyldig fravær må leveres skriftig til klubbleder. Kl. 1900 utfor AD Com (visavis Shell Sortland), om ikke Sekretæren harinnvendinger.

 

Da får dere ha ei god Pinse og ikke spis altfor mye softis å pommes frites 17. Mai :nana:

 

Forresten, vurderer en PhatBox ! Noen som vil bestille ilage ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det skal se ordentlig ut i motorrommet ? :) hehe.. Hva har du brukt, sølvpapir ? : haha : Er det Forge 007 ? Klart det blir bedre med resirk.. Bare Per Arne igjen ! :) (wosh,wosh,wosh)

 

Per Arne , er du her ?

 

Onsdag 18. mai, er herved satt av til klubbkveld ! ALLE som er med i VACN Vesterålen møter. Gyldig fravær må leveres skriftig til klubbleder. Kl. 1900 utfor AD Com (visavis Shell Sortland), om ikke Sekretæren harinnvendinger.

 

Da får dere ha ei god Pinse og ikke spis altfor mye softis å pommes frites 17. Mai :nana:

 

Forresten, vurderer en PhatBox ! Noen som vil bestille ilage ?

 

Jepp det skal jo vær flott å se på å!! Brukte 1.5mm rustfriplater som æ sveisa sammen.

Forge 007 her ja. funka bra den :)

 

Forresten Hans Jørgen, kan du sende lista over de som e i styret på PM.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det skal se ordentlig ut i motorrommet ? :) hehe.. Hva har du brukt, sølvpapir ? : haha : Er det Forge 007 ? Klart det blir bedre med resirk.. Bare Per Arne igjen ! :) (wosh,wosh,wosh)

 

Per Arne , er du her ?

 

Onsdag 18. mai, er herved satt av til klubbkveld ! ALLE som er med i VACN Vesterålen møter. Gyldig fravær må leveres skriftig til klubbleder. Kl. 1900 utfor AD Com (visavis Shell Sortland), om ikke Sekretæren harinnvendinger.

 

Da får dere ha ei god Pinse og ikke spis altfor mye softis å pommes frites 17. Mai :nana:

 

Forresten, vurderer en PhatBox ! Noen som vil bestille ilage ?

 

 

ja æ e her.. kan ikke kom på onsdag, ho katrine kommer heim.. : doggy :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja æ e her.. kan ikke kom på onsdag, ho katrine kommer heim.. : doggy :

 

ikke gyldig :) hehe.. får du ikkje fri etpar tima?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ikke gyldig :) hehe.. får du ikkje fri etpar tima?

Per Arne, det er møteplikt ! Ta dama med da, for svarte....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Per Arne, det er møteplikt ! Ta dama med da, for svarte....

 

hun er ikke på skagen før klokka 1900....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hun er ikke på skagen før klokka 1900....

 

Flybussn går heilt tel Esso.... så hoppa ho av med ADCom å kommer inn på møte ilage åss? genialt?? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flybussn går heilt tel Esso.... så hoppa ho av med ADCom å kommer inn på møte ilage åss? genialt?? ;)

der har vi løsninga ! : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kanskje dere ser en bodøværing der. Da jeg går på skole på melbu for tiden.

Med min lille gule Polo. da med forbehold at jeg når/kommer med ferga 15:30 fra bogenes. Og at det ikke er noen innvendinger fra dere på at jeg kommer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kanskje dere ser en bodøværing der. Da jeg går på skole på melbu for tiden.

Med min lille gule Polo. da med forbehold at jeg når/kommer med ferga 15:30 fra bogenes. Og at det ikke er noen innvendinger fra dere på at jeg kommer.

 

du skal bare kom:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kanskje dere ser en bodøværing der. Da jeg går på skole på melbu for tiden.

Med min lille gule Polo. da med forbehold at jeg når/kommer med ferga 15:30 fra bogenes. Og at det ikke er noen innvendinger fra dere på at jeg kommer.

 

Med hvite baklykter? mener å ha sett den... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med hvite baklykter? mener å ha sett den... ;)

 

jeg har iallefall sett den : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

VI KANN IKKE HA MØTE PÅ ADCom I KVELD!!!

 

Ska vi utsett det da eller? Beklager, kort telbakemelding.. Men sjæfen va ikkje så gira på det lengre... E endel som ska sett her å jobb i ettermiddag...

 

Nån så har en idé om kor vi kan vær? evt ta det en anna dag?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke sikkert jeg kan komme i kveld. Men for de som kan, kan man jo møtes utenfor NAF eller Sortland Senter !? Bare et forslag :)

 

kjør pent...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du skriftlig melding Hans Jørgen? ;)

Samme før mæ kor vi møtes, send en SMS om d blir av no, skal ikkje sette på nett i heile ettermiddag 91532898

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvite led baklykter ja

si ifra å jeg er med. 41503420

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva skjer'a ? Ska vi ha nå møte eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

doffen har daua... :P tja, skal vi ikkje d?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vi må ha en fast dag, ellers blir det bare krøll ! hva med annenhver mandag kl 1900? så starter vi førstkommende.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vi må ha en fast dag, ellers blir det bare krøll ! hva med annenhver mandag kl 1900? så starter vi førstkommende.

 

Det er i og for seg greit, men vi må finne en plass å være også... Hjemme hos deg Hansi ? ;) nei... vet ikke liksom hvor vi kan være.. blir litt domt å stå ute en plass... kunne vi kanskje snakka med loftet eller.no ? Bare en tanke! Kom med forslag!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er i og for seg greit, men vi må finne en plass å være også... Hjemme hos deg Hansi ? ;) nei... vet ikke liksom hvor vi kan være.. blir litt domt å stå ute en plass... kunne vi kanskje snakka med loftet eller.no ? Bare en tanke! Kom med forslag!

For å si det slik, ingen kan nekte oss adgang til deres lokaler (loftet,stedet osv.). Bare vi blir enige om møtested, så går det greit. Tror neppe vi blir mere enn ca 10 stk. Jeg synes det hadde vært greit å møttes en plass hvor det er gode parkeringsmuligheter. Slik at vi slipper å kjøre en annen plass for å studere biler (lyging/skryting). Kom med forslag, dere som er så sjenerte ! Er vel ikke bare 4 medlemmer her eller? "tellepåhanda" ; Hansi, Kenneth, Morten, Jostein, Per Arne, Mats, Katrine. Hvem er glemt ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.