Anbefalte innlegg

Noen i Telemark som pusler litt med detailing og kunne tenke seg å ta et lite oppdrag?

 

Ser at bilen min kunne trengt en skikkelig strekk etter vinteren, og kunne godt tenkt meg at noen med litt mer peil enn meg gjorde dette.

 

Bør i utgangspunktet tas både innvendig og utvendig.

 

Send gjerne en PM dersom det er interessant! Tar forøvrig imot gode tips dersom noen har det!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Espen Andre Simonsen.

 

Michael "Detailer" Aalborgen.

 

 

 

Begge er veldig dyktige etter det jeg har fått høre, og medlem av VACN.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg driver med dette på hobby basis men det er egentlig det, kan anbefale Michael Aalborgen han driver med det;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Liker godt å pusle litt med lakken jeg! :)

 

Sendt deg PM, så er bare å si ifra ved interesse.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Espen er jo også en kjekk å dyktig kar når det kommer til doktornivået innen bilpleie. Jeg har for øvrig en toyota supra som skal shines litt på tirsdag. Men skulle du finne meg intr kan du lese litt mer om meg og mine jobber her på denne siden: https://www.facebook.com/MichaelsCarWashDetailing

 

Bare send PM om det er noe du lurer på. Og uansett om du velger Espen, meg eller noen andre så vil hvertfall Espen og meg levere varene :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.